کد خبر : 1572437 | 09 آذر 1397 ساعت 09:13 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض بوکا و ریور به برگزاری فینال در مادرید

دو باشگاه ریورپلاته و بوکاجونیورز، به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی مبنی بر برگزاری دیدار برگشت فینال کوپا لیبرتادورس در مادرید اعتراض کردند.

اعتراض بوکا و ریور به برگزاری فینال در مادرید

به گزارش "ورزش سه"،  دیدار رفت دو تیم در ورزشکاه بوکاجونیورز برگزار شد و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید و در حالی که شنبه شب هفته گذشته همه منتظر دیدار برگشت بودند، حمله هواداران ریور به اتوبوس بوکاجونیورز و مصدوم شدن دو بازیکن این تیم باعث شد تا بوکاجونیورز از بازی کردن انصراف داده و در زمین حاضر نشود. این موضوع باعث شد بازی به 24 ساعت پس از آن تغییر زمان بدهد ولی پس از 24 ساعت نیز بوکا همچنان راضی به برگزاری بازی نبود.

 

در حقیقت کاپیتان این تیم به علت اینکه شیشه وارد چشمش شده بود در بیمارستان بود و یکی دیگر از بازیکنان نیز دچار مصدومیت شده بود. در نهایت پس از کش و قوس های فراوان بنا بر این شد که جلسه ای توسط کنفدراسیون آمریکای جنوبی برگزار شود تا در این رابطه تصمیم گیری شود. در این جلسه، مادرید به عنوان میزبان بازی انتخاب شد که هر دو باشگاه با این تصمیم مخالف هستند.

 

 

1357204

 

 

در بیانیه باشگاه بوکاجونیورز آمده: در پی تصمیم اخیرکنفدراسیون آمریکای جنوبی ، باشگاه بوکاجونیورز اعلام می‌کند که در این تصمیم گیری، قوانین کنفدراسیون رعایت نشده است. باشگاه بوکا با مدرک ثابت کرده که پیش از بازی مورد حمله ای مرگبار قرار گرفته است و به این موضوع توجهی نشده است."

 

در حقیقت باشگاه بوکاجونیورز قصد دارد بدون برگزاری بازی برگشت به عنوان قهرمان رقابت ها شناخته شود و در پی این است که این رای توسط کنفدراسیون صادر شود.

 

اما ریورپلاته نیز به این تصمیم معترض است. در بیانیه ریور آمده:" باشگاه ریورپلاته اعلام می‌کند که به تصمیم کنفدراسیون آمریکای جنوبی مبنی بر تغییر زمین بازی دیدار برگشت فینال کوپا لیبرتادورس ، محرومیت از حضور هواداران برای دو بازی و جریمه مالی معترض است."

 

حال با اعلام اعتراض هر دو باشگاه، برگزاری بازی در مادرید بعید به نظر می‌رسد و باید دید سرانجام تکلیف چگونه خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها