کد خبر : 1572640 | 09 آذر 1397 ساعت 21:28 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

امری: رابطه خوبی با پوچتینو دارم

اونای امری سرمربی آرسنال مدعی شد قصد دارد در اولین دربی برابر تاتنهام پیروز شود.

امری: رابطه خوبی با پوچتینو دارم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال و تاتنهام عصر یکشنبه در لیگ برتر در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که هر دو تیم طی هفته های اخیر شرایط مساعدی داشته اند. حالا اونای امری ضمن مرور خاطرات گذشته خود با پوچتینو، ابراز امیدواری کرد تیمش با پیروزی در دربی لندن به روند صعودی اخیر خود استمرار بخشد.

 

دیدار با تاتنهام: "هر بازی مانند این دربی متفاوت است اما ما می خواهیم یک تاریخ جدید بنویسیم. این لحظه ای متفاوت برای تاتنهام و ما است. حریف برای اولین بار مقابل کادر فنی جدید آرسنال قرار می گیرد و ما می خواهیم این دربی را با تجربه ای خوب شروع کنیم اما مهم تر از همه در طی 90 دقیقه می خواهیم عملکرد و انرژی خوبی داشته باشیم.

 

1353987

 

من در اسپانیا و فرانسه نیز تجربه چنین بازی های متفاوتی را داشته ام و می خواهیم این دربی را در کنار هواداران در خانه تجربه کنم. فضایی فوق العاده در انتظار آرسنال است و ما می خواهیم هم در دربی پیروز شده و هم 3 امتیاز را به دست آوریم زیرا در جدول ما باید روند صعودی خود را ادامه دهیم."

 

رویارویی با پوچتینو: "من پوچتینو را از روزهای حضور در والنسیا و تماشای تمرینات تیم ملی شیلی زیر نظر مارچلو بیلسا می شناسم. وقتی من مربی والنسیا بودم و پوچنتینو تازه از فوتبال خداحافظی کرده بود و ما 3 روز تمرینات شیلی را تماشا می کردیم. بارها برابر هم بازی کرده ایم و رابطه خوبی داریم. پوچتینو ابتدا در ساوتهمپتون و بعد در تاتنهام پیشرفت زیادی داشته است."

دیدگاه‌ها