کد خبر : 1574100 | 15 آذر 1397 ساعت 18:18 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

ته وز: اصلا موافق برگزاری فینال در برنابئو نبودم

سانتیاگو برنابئو یکشنبه پیش رو میزبان بازی برگشت فینال لیبرتادورس بین بوکا و ریورپلاته خواهد بود.

ته وز: اصلا موافق برگزاری فینال در برنابئو نبودم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رفت در زمین بوکا با تساوی 2-2 خاتمه یافت ولی بازی برگشت که قرار بود شنبه هفته گذشته در ورزشگاه مونومنتال برگزار شود، به دلیل آشوب هواداران ریور لغو و سپس به مادرید منتقل شد. در بازی برگشت، گل زده در خانه حریف برای ریور امتیاز محسوب نمی شود و در صورت کسب تساوی با هر نتیجه ای بازی به وقت های اضافه خواهد کشید.

 

 

1354218

 

 

کارلوس ته وز، کاپیتان سرشناس بوکاجونیورز پس از اتمام تمرین تیمش در کمپ لاس روساس مادرید، در مورد بازی فینال گفت:« انجام این بازی در برنابئو کمی عجیب است. اینکه فینال لیبرتادورس در اروپا انجام شود، تصورش سخت است. به شخصه اصلا موافق این قضیه نبودم. متاسفانه در کنفدراسیون فوتبال امریکای جنوبی هیچ درک درستی از فوتبال ندارند. نه برای هواداران و نه برای بازیکنان ارزشی قائل نیستند.

هدف ما بازی در مونومنتال و پیروزی بر ریور در زمین این تیم بود ولی عده ای خرابکار همه چیز را تغییر دادند و چند بازیکن مان مصدوم شدند و انگیزه و شور و شوق هر دو تیم برای بازی کاهش یافت. امکان بازی در آن روز وجود نداشت و حالا مجبوریم در برنابئو به میدان برویم.»

 

ته وز ادامه داد:« امروز شنیدم اسپانیا یکی از هواداران افراطی(ماسارو از رهبران گروه افراطی لا دوسه بوکا) را به آرژانتین دیپورت کرده است. این یک اقدام درست است و از حواشی خواهد کاست. اسپانیا از حیث مقابله با گروه های افراطی می تواند یک الگو باشد.»

 

 

دیدگاه‌ها