کد خبر : 1574135 | 16 آذر 1397 ساعت 11:00 | 180.7K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینات ویژه برانکو برای مدافعان پرسپولیس؛

آخرین تمهیدات علیه کایکو و کی‌روش (گزارش تصویری)

تیم پرسپولیس در شرایطی مقابل سپاهان قرار می‌گیرد که برانکو ایوانکوویچ به خوبی می‌داند برای متوقف کردن سپاهان، به مدافعانی سرزن و جسور نیاز دارد.

آخرین تمهیدات علیه کایکو و کی‌روش (گزارش تصویری)

به گزارش ورزش سه، سپاهان از معدود صدرنشینان تاریخ فوتبال ایران است که علاوه بر میانگین ۲ امتیازی، در طول فصل میانگین ۲ گل یا بیشتر به ازای هر بازی را ثبت کرده است. آن ها که سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی سوارز را در خط حمله دارند، با هدایت امیر قلعه نویی مهم ترین راه گلزنی خود را بر استفاده از فیزیک و قدوقامت بلند دو مهاجم خود استوار ساخته اند.

 

سعید آقایی و محمد ایران پوریان دو مدافع چپ و راست تیم سپاهان، در هر بازی سانترهای دقیق زیادی را برای مهاجمان ارسال می‌کنند اما این تنها برنامه ژنرال برای گلزنی به حریفان نیست. یکی دیگر از خریدهای او یعنی خالد شفیعی در پرتاب های اوت وظیفه توپ رسانی به مهاجمان را بر عهده می‌گیرد و در این فصل نیز بارها پیش آمده که طلایی پوشان با این حربه به دروازه حریف برسند. شاید یکی از چالش های مهم برانکو نیز از کار انداختن پرتاب های کایکو (لقب خالد شفیعی) و سرزنی کی‌روش باشد.

 

همچنین سپاهان راه بهره بردن از ضربات شروع مجدد، کرنرها و ایستگاهی را هم به خوبی بلد است. حضور مهاجم بلند قد و سرزنی چون کی‌روش باعث شده تا هر ارسال از سوی سپاهانی ها خطرناک به نظر برسد.

 

با این حال در ترکیب تیم پرسپولیس نیز بازیکنان سرزن زیادی حضور دارند. سرخ ها ۳ گل از چهار گل اخیرشان را با ضربه سر به ثمر رسانده اند و در حمله بسیار خطرناک هستند اما چه برنامه ای برای کنترل کی‌روش و رفقا دارند؟

 

عکس و گزارش: امیرحسین خیرخواه

 

 

برانکو برای این موضوع نیز تدابیر ویژه ای اندیشیده و با تمهیداتی مهم، امیدوار است از این پیچ نیز عبور کند و با کلین شیت شماره ۸ به خانه بازگردد. در تمرین روز گذشته این تیم، کادرفنی فنی مدافعان را به خط کرد و در مقابلشان بازیکنان سرزنی چون نعمتی، علیپور، منشا و... را قرار داد تا پس از سانتر از جناحین هر کدام با چالش پیش روی خود مبارزه کنند؛ مدافعان درصدد متوقف کردن بدل های کی‌روش باشند و مهاجمان نیز سیدجلال را به خالد تشبیه کرده و برای گلزنی در مقابل او تلاش کنند.

 

 

در این بازی بعید است گلی از روی ضربات سر زده نشود و باید دید کدام تیم در ابتدا موفق به شکستن قفل دروازه حریف خواهد شد. سپاهانی ها در این فصل خط حمله بسیار خوبی داشته اند اما میخواهند شایستگی خود را در برابر بهترین خط دفاعی چند سال اخیر لیگ نیز ثابت کنند.

 

 

به خاطر داشته باشید در بازی فصل گذشته پرسپولیس و ذوب آهن استنلی کی روش در دقایق پایانی روی سانتر محمد رضا حسینی دروازه پرسپولیس را باز کرد تا با اعتماد به نفس بیشتری مقابل پرسپولیس به میدان برود، باتوجه به این که یک بازی هم استراحت کرده حالا با انگیزه بیشتری در زمین حاضر است.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها