کد خبر : 1574369 | 16 آذر 1397 ساعت 22:30 | 74.6K بازدید | 0 دیدگاه

چرخاندن پیراهن کنعانی‌زادگان و درگیری پایان بازی

حرکت مدافع ماشین سازی پس از سوت پایان بازی، ورزشگاه امام رضا (ع) را به شدت ملتهب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در پی گل دوم ماشین‌سازی، تماشاگران و بازیکنان پدیده خراسان از خوشحالی کنعانی‌زادگان مقابل نیمکت تیم مشهد از این مدافع ملی‌پوش ناراحت بودند، اقدام عجیب این بازیکن پس از سوت پایان بازی ورزشگاه مملو از جمعیت امام رضا(ع) را به شدت ملتهب کرد.

 

محمد حسین کنعانی‌زادگان که با سوت موعود بنیادی‌فر و کسب یک امتیاز تیمش سر از پا نمی‌شناخت، پیراهنش را از تن درآورده و با چرخاندن آن مقابل تماشاگران مشهدی باعث واکنش شدید هواداران پدیده خراسان شد.

این اقدام به حدی بود که خلعتبری هم بلافاصله خودش را به این مدافع ماشین‌سازی رساند و به وی اعتراض کرد اما این پایان کار نبود و نماینده یگان ویژه نیز که برای کنترل اوضاع وارد ماجرا شده بود با واکنش شدید کنعانی‌زادگان و صحبت‌هایی مواجه شد که رسما غائله شروع شده را آتش زد.

 

واکنش یکی از اعضاء کادر فنی ماشین‌سازی در حمایت از کنعانی‌زادگان، ناراحتی مجتبی سرآسیایی قائم مقام پدیده‌ای‌ها را به همراه داشت تا کادر دو تیم نیز در کنار زمین وارد مجادله شوند. این موضوع در نهایت ختم به خیر شد و کادر و بازیکنان دو تیم به سمت رختکن هل داده شدند.

 

پس از همه این اتفاقات در جریان خروج بازیکنان و عوامل دو تیم از رختکن، محمدحسین کنعانی زادگان روبروی خبرنگاران ایستاد و با اعتراف به اشتباه خود از همه مشهدی ها، هواداران فوتبال و حاضران در ورزشگاه عذرخواهی کرد.

 

1361424

 

1361425

 

عکس از: ایسنا

دیدگاه‌ها