کد خبر : 1574460 | 17 آذر 1397 ساعت 12:20 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

قاسمی‌نژاد:ماشین 3 امتیاز گرفت، یکی برای خودش، 2 تا برای تراکتور

وقت‌کشی در تابلوی تعویض هم نوبر بود!

هافبک پدیده خراسان گفت: اینکه مالکیت دو تیم برای یک نفر باشد فوتبال ما اینگونه زیر سئوال می‌رود که یک تیم برابر ما دو هدف را دنبال می‌کرد.

وقت‌کشی در تابلوی تعویض هم نوبر بود!

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی‌نژاد که در دیدار روز قبل تیمش باز هم موفق به گلزنی شد درباره تساوی پدیده برابر ماشین‌سازی گفت: قبل از هر چیز باید از تماشاگران پر شور مشهدی تشکر کنم که آمدند و ورزشگاه را پر کردند و فقط شرمندگی‌اش به ما ماند که نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم و با خوشحالی آنها را روانه خانه‌هایشان کنیم.


وی افزود: ما بازی را خوب شروع کردیم و از جلو آنها را پرس کردیم و جدای از گل اول سه موقعیت بالای 90 درصد را گل نکردیم. ماشین‌سازی با تاکتیک ما مجبور به بازی مستقیم شده بود و شکر خدا هم همه توپ‌ها را دفاع ما دفع کرد.


هافبک پدیده با اشاره به گل ضربه کرنر ماشین‌سازی گفت: از چیزی که می‌ترسیدیم و بر روی آن تمرین کرده بودیم به سرمان آمد و آنها از منطقه‌ای که نقطه قوت‌شان بود با جایگیری بد ما به گل رسیدند. البته ما می‌توانستیم با آن همه موقعیت نیمه‌اول بازی را تمام کنیم اما وقتی از موقعیت استفاده نکنی همین می‌شود که افسوس گل‌های غیرمترقبه حریف را می‌خورید.


هافبک گلزن پدیده با اشاره به گل زودهنگام خود در دقیقه3 بازی نیز گفت: فکر می‌کنم سریعترین گل این فصل پدیده بود که واقعا برایش خوشحالی نکردم. من دو سال در ماشین‌سازی بودم و معتقدم کسانی که از تبریز به ورزشگاه ما آمدند ماشین را از ته دل دوست داشتند؛ انسان‌های پاک و بی‌غل و غشی بودند که در تبریز با آنها آشنا شدم و به همین خاطر دلم نیامد شادی کنم.


وی همچنین از گل دوم ماشین‌سازی پس از گل برتری پدیده به عنوان یک افسوس یاد کرده و گفت: نیمه‌دوم دفاع تیمی را کمی عقب‌تر آوردیم آنها زیر توپ می‌زدند و دنبال توپ سوم بودند اما بعد گل حسین مهربان، گل بدی خوردیم و بعد از آن هم هر چه زدیم، دخسوس آنها را از زیر طاق درآورد. واقعا حیف شد چون حق ما هرگز کمتر از سه امتیاز بازی نبود.


قاسمی‌نژاد با انتقاد از اتلاف وقت ماشین‌سازی در دقایق پایانی گفت: یک امتیاز به درد ماشین نمی‌خورد اما آنها آمدند که همان را به هر طریقی شده بگیرند چون فقط یک امتیاز برای خودشان نبود و در حقیقت دو امتیاز دیگر برای تراکتورسازی بود. تماشاگر مشهدی بی‌معرفت نیستند که علیه سرمربی قبل‌شان شعار بدهند اما همه دیدند که برای این تساوی دست به چه کارهایی زده شد و چطور خون این همه جمعیت به جوش آمد.


وی ادامه داد: اینکه یک نفر دو تیم داشته باشد اصلا درست نیست و فوتبال ایران زیر سئوال می‌رود. اما همین موضوع حتی اگر درست نباشد شائبه جدی ایجاد می‌کند. ماشین‌سازی همه کار از دعوا، تا زمین زدن گرفته تا تاخیر در شروع بازی کردند اما اینکه برای بازیکنی که تازه به زمین آمده بود، به دروغ تابلوی تعویض بالا بردند و به محض خروجش تعویض را لغو کردند نوبرانه بود. جالب اینکه دخسوس از ابتدای نیمه دوم تاخیر در شروع بازی داشت اما داور دقیقه90 کارت داد و بعد هم در کمال ناباوری فقط 4 دقیقه وقت اضافه اعلام شد.


هافبک گلزن پدیده به اتفاقات پایان بازی اشاره کرده و گفت: من که به خاطر عصبانیت از آنچه در زمین رخ می‌داد، سریعا به رختکن رفتم اما بعدا در عکس‌ها دیدم برای گرفتن یک امتیاز از پدیده، پیراهن درآورده بودند! نمی‌دانم برخی دنبال چه در این فوتبال هستند.


قاسمی‌نژاد به بازی هفته آینده تیمش برابر استقلال اشاره کرده و گفت: امتیازاتی که در این دو بازی اخیر از دست رفت وظیفه ما را برای بازی آخر باقیمانده در نیم‌فصل سخت‌تر کرد. از طرفی هم استقلال چند هفته است که خیلی خوب کار می‌کند اما مشکلی نداریم چون استقلال روی زمین بازی می‌کند. طبیعتا بازی سختی است اما ما از همین امروز می‌رویم برای ریکاوری و آنالیز استقلال و انشاالله برای سه امتیاز بازی در جبران بازی خانگی مان به تهران می‌آییم.

 

دیدگاه‌ها