کد خبر : 1574953 | 18 آذر 1397 ساعت 23:07 | 120.8K بازدید | 0 دیدگاه

کمینِ بی‌سرانجام کی‌روش برای کامیابی‌نیا (عکس)

کی روش استنلی پس از دریافت کارت قرمز و خروج از زمین در ورودی تونل منتظر کامیابی نیا بود تا احتمالا با او درگیر شود.

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه دوم وقت های اضافی پرتاب اوت بازیکنان تیم سپاهان از روی سر کی روش استنلی و کمال کامیابی نیا گذشت و به علیرضا بیرانوند رسید. در راه حرکت به سمت زمین سپاهان، کی روش نسبت به داور اعتراضی را انجام داد و به نظر می رسید در صحبت هایش درباره کمال کامیابی نیا نکته ای را گفت چرا که کمال نیز وارد این بحث دو نفره شد و به کی روش چیزی گفت و همین گفتمان، آغاز یک درگیری بزرگ بود.

 

این دو پس از ثانیه هایی صحبت، تا آستانه درگیری فیزیکی نیز پیش رفتند اما حضور دیگر بازیکنان و البته علیرضا فغانی داور مسابقه باعث شد تا کار بیخ پیدا نکند. ولی فغانی با سخت گیری، تصمیم گرفت در آخرین دقایق بازی کمال و کی روش را اخراج کند.

 

داور ابتدا به مهاجم سپاهان کارت قرمز نشان داد که این کارت واکنش تند کی روش را به دنبال داشت. او با مشایعت و همراهی هم تیمی هایش از زمین بیرون رفت اما خیال حضور در رختکن را نداشت و در ابتدای تونل منتظر کمال کامیابی نیایی ایستاد که چند لحظه پس از او کارت قرمز را گرفته بود.

 

 

 

اما کمی آن طرف تر نیمکت پرسپولیس از این موضوع باخبر شد و بازیکنان ذخیره و برخی اعضای تیم به سراغ شماره 11 رفتند تا این موضوع را به او انتقال داده و مانع از درگیری بزرگتر شوند.

 

کامیابی نیا ثانیه هایی منتظر ماند و پس از این که کی روش رفت، با زلاتکو ایوانکوویچ و پندار خمارلو راهی تونل شد. این دو در شرایطی با کامیابی نیا رفتند که کمال اعتقاد داشت درگیری رخ نخواهد داد و علاقه اش، حضور فردی در تونل و رختکن بود.

 

 

 

اما سرانجام با زلاتکو راهی تونل و رختکن شد تا این موضوع نیز ختم به خیر شود ولی فقدان دو ستاره سپاهان و پرسپولیس در آخرین بازی نیم فصل کار برانکو و قلعه نویی را سخت و سخت تر خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها