کد خبر : 1575107 | 19 آذر 1397 ساعت 17:55 | 60.9K بازدید | 0 دیدگاه

مهدوی: رشتی‌ها بیشتر پرسپولیسی هستند

از اخلاق خوب علی کریمی تعجب می‌کنیم

کاپیتان تیم سپیدرود رشت می‌گوید که در عین تعجب علی کریمی بعد از باخت سنگینی تیمش مقابل استقلال علی‌رغم ناراحتی شدیدی که داشته اما به بازیکنان حرفی نزده و اخلاق خوبی داشته است.

از اخلاق خوب علی کریمی تعجب می‌کنیم

به گزارش "ورزش‌سه"،  محمدرضا مهدوی کاپیتان تیم سپیدرود رشت در خصوص باخت سنگینی که مقابل استقلال تهران داشتند گفت:
خیلی ساده و بچگانه گل خوردیم. استقلال بازی را خوب شروع کرد و همان اول که توپ را گرفتند به سمت چپ رفتند و بازی را همان جا نگه داشتند. سمت راست استقلال خیلی قوی بود و عالی بازی کردند. جابر انصاری هم روز خوبش بود و حریف هم بسیار خوب بازی کرد. ما هم نتوانستیم اصلا فوتبال بازی کنیم و با دریافت گل اول شیرازه ما از هم پاشید. خیلی انگیزه داشتیم تا استقلال را ببریم اما گل اول آب سردی شد بر پیکره سپیدرود. همان باعث شد گل‌های بعدی را بخوریم. ما برای جبران در نیمه دوم به زمین آمدیم اما نمی‌دانم اصلا چه شد. روز بد ما بود و اصلا خوب نبودیم و هر توپی که استقلال آورد گل شد. انگیزه حریف نسبت به ما برای کسب برد بیشتر بود.

 

کاپیتان سپیدرود درباره سخنان علی کریمی بعد از اتمام مسابقه که در میانه زمین با بازیکنان تیمش داشت، گفت:
قرار است تا فردا کسانی که می‌خواهند اسم ببرند و نفراتی که نمی‌خواهند را در لیست مازاد قرار دهند. ایشان بعد از بازی خیلی ناراحت بودند اما هیچ حرفی به بازیکنان نزدند و به نظرم تا الان خیلی خودشان را نگه داشتند. ما تا به الان باخت‌های بدی داشتیم اما کوچک ترین بی احترامی از سوی علی آقا به بازیکنان نشده است. برای من جای تعجب دارد. در این شرایط سخت هر کسی بود بدترین حرف‌ها را می‌زد. خیلی مربیان راحت توهین می‌کنند اما علی کریمی انسان بزرگی است و کوچک ترین اهانتی به بچه‌ها نداشت. استقلال رقیب دیرینه پرسپولیس است و خود علی آقا هم علی‌رغم اینکه چیزی به زبان نیاوردند اما دوست داشتند استقلال را ببریم؛ با این شرایطی که داشتیم علی کریمی هیچ چیزی نگفت.

 

مهدوی هم‌چنین در واکنش به شایعه کم کاری برخی بازیکنان نیز گفت:
در مورد این قضیه جالب نیست حرف بزنیم. به نظرم اصلا چنین چیزی مطرح نیست. هیچ بازیکنی در زمین حاضر نمی‌شود که کم کاری بکند. آقای کریمی همیشه از بچه‌ها می‌پرسند که آیا کسی مصدوم است یا مشکلی برای بازی دارد یا خیر. بچه‌ها همه بد بازی کردیم اما کسی قصدی برای ضربه زدن به تیم نداشت.

 

وی در انتها گفت:
تیم ما صد در صد احتیاج به بازیکن دارد و شکی در آن نیست. تیم ما از لحاظ بدنی خوب شده اما تنها مشکل ما کمبود بازیکن است. در بعضی پست‌ها احتیاج به بازیکن داریم که با تدبیر علی آقا حل می‌شود. ان‌شاالله با تصمیمات باشگاه شرایط خوب شود و بازیکنان هم وضعیت را درک و تیم را جمع کنند تا با کسب امتیازات لازم در لیگ برتر بمانیم. مطمئنم چه باشم و چه نباشم سپیدرود با توجه به انگیزه‌ای که موج می‌زند در لیگ برتر همراه با تماشاگرانش باقی می‌ماند.

دیدگاه‌ها