کد خبر : 1575192 | 19 آذر 1397 ساعت 23:59 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: احتمالا نیمار فردا شب بازی می کند

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، اعلام کرد که نیمار، ستاره برزیلی تیمش، احتمالا می تواند در دیدار فردا شب مقابل ستاره سرخ بلگراد به میدان برود.

توخل: احتمالا نیمار فردا شب بازی می کند

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در دیدار هفته گذشته تیمش مقابل بوردو از ناحیه کشاله ران دچار آسیب دیدگی شد و دیدار مقابل استراسبورگ را از دست داد.

به دلیل تظاهرات اعتراضی در پاریس، بازی این هفته پاری سن ژرمن مقابل مون پلیه برگزار نشد و این فرصتی برای این ستاره برزیلی فراهم کرد تا بیشتر استراحت کند. اکنون توخل امیدوار است که این ستاره برزیلی بتواند در دیدار فردا شب به میدان برود.

او به خبرنگاران گفت:" نیمار در آخرین تمرین با تیم خواهد بود و اگر همه چیز خوب پیش برود، فردا بازی خواهد کرد.

در مورد چوپو موتینگ هم همین طور است. اگر او بتواند به طور معمول تمرین کند، همراه تیم خواهد بود. در مورد اینکه چه کسی درون دروازه خواهد بود، باید با کادر فنی صحبت کنیم و ببینیم چه می شود.

تمرین در ورزشگاه ستاره سرخ، فرصت خوبی است تا ببینیم شرایط زمین چطور است و با آن آشنا شویم. ترجیح می دهم اینجا تمرین کنیم. ما دو هفته قبل برای سفرمان برنامه ریزی کردیم زیرا دیدار قرار بود دیدار مقابل مون پلیه، طبق برنامه روز شنبه برگزار شود و غیرممکن بود که بتوانیم روز یکشنبه، روی برنامه های تاکتیکی کار کنیم."

 

1358649

 

کیلیان امباپه، ستاره جوان پاریسی ها هم در مورد شرایط نیمار و بازی فردا شب به خبرنگاران گفت:" با نیمار، بهتر و بهتر در کنار هم جا می افتیم. برای بازیکنی مانند او، مشکلی وجود ندارد. او آماده خواهد بود و کیفیتش را با کمک به پیروزی تیم نشان خواهد داد.

در تیم ما، جو خیلی فوق العاده ای وجود دارد. فردا تجربه جدیدی است. من هرگز در یک دیدار حرفه ای در صربستان حضور نداشتم. ما برای صعود اینجا هستیم و فرصت زیادی برای دیدن هواداران نداریم.

ما نشان دادیم که می توانستیم به فشار بازی های لیگ قهرمانان پاسخ بدهیم. فردا شب هم باید این کار را بکنیم."

دیدگاه‌ها