کد خبر : 1575227 | 20 آذر 1397 ساعت 09:32 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: بارسا می‌تواند کین را از چنگ ما برباید

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، پیش از تقابل حساس تیمش با بارسلونا مدعی شد که این تیم می‌تواند هری کین را از چنگ تاتنهام برباید.

پوچتینو: بارسا می‌تواند کین را از چنگ ما برباید

به گزارش "ورزش سه"، صحبت هایی در مورد احتمال حضور هری کین در بارسلونا مطرح شده و او به عنوان جانشین احتمالی لوئیس سوارز معرفی شده است. کین در جام جهانی موفق به کسب کفش طلا شده بود و والورده نیز به تمجید ویژه ای از او پرداخته بود. حال پوچتینو، پیش از تقابل تیمش با بارسا نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

 

 

1352161

 

 

او گفت:" ما در تیم های زیادی ، هم در لالیگا و هم در لیگ برتر این موضوع را دیده ایم که برخی توانایی اقتصادی این را دارند که ستاره های دیگر تیم ها را بربایند. در گذشته این اتفاق افتاده است. رئال مادرید، رونالدو را از منچستریونایتد خریده، کوتینیو از لیورپول گرفته شد. به روش های مختلفی هم این اتفاق افتاده ومطمئنم که در آینده هم رخ خواهد داد. ولی این فقط به وجه اقتصادی بستگی ندارد. به خود بازیکنان نیز بستگی دارد، گاهی آنها تصمیماتی می‌گیرند، همچنین شرایط طوری می‌شود که آنها مجبور به تصمیم گیری شوند."

 

شایعاتی در مورد احتمال حضور ریکی پویج، ستاره جوان بارسا در تاتنهام مطرح شده و پوچتینو گفت:" من راجع به شایعات صحبت نمی‌کنم. راجع به بازیکنان جوان هم حرف نمی‌زنم زیرا هیچ سودی در این کار نیست."

دیدگاه‌ها