کد خبر : 1575228 | 20 آذر 1397 ساعت 10:21 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

رضاییان: بسته شدن حساب های منطقه ویژه شایعه است

مقابل پرسپولیس دست خالی زمین را ترک نمی‌کنیم

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی اعلام کرد با پرداخت پول به اعضای این تیم قبل از نیم فصل، هیچ بازیکنی از پارس جدا نخواهد شد.

مقابل پرسپولیس دست خالی زمین را ترک نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم پارس جنوبی جم روز جمعه در آخرین مسابقه از نیم فصل اول لیگ برتر مقابل پرسپولیس قرار می گیرد. در این شرایط پرداخت مطالبات بازیکنان و کادرفنی این تیم یکی از دغدغه ها است که حالا بهرام رضاییان مدیرعامل این باشگاه از پرداخت پول به نفرات قبل از دیدار با پرسپولیس حرف می زند. رضاییان در این باره به خبرگزاری فارس گفت: تلاش ما این است که قبل از نیم فصل بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. شرایط اقتصادی سخت شده و همه تیم‌ها مشکلات مالی دارند. اما تلاش خواهیم کرد با جذب منابع مالی وضعیت بهبود پیدا کند.


مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد اینکه ظاهرا قرار است برخی از بازیکنان به دلیل مشکلات مالی در نیم فصل از این تیم جدا شوند، اظهار داشت: هیچ بازیکنی از تیم ما جدا نمی‌شود. ما به هیچ بازیکنی رضایتنامه نمی‌دهیم و بازیکنان را حفظ می‌کنیم. سعی می‌کنیم با پرداخت مطالبات هم از نظر قانونی برای جدایی بازیکنان به مشکلی بر نخوریم.


وی در مورد مسدود شدن حساب‌های منطقه ویژه پارس جنوبی و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان گفت: من هیچ اطلاعی از این خبر ندارم و فکر می‌کنم شایعه است.


رضائیان در مورد دیدار روز جمعه با پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر تاکید کرد: پرسپولیس تیم خوبی است و اگر بازیکنان این تیم کم هستند اما این تیم بازیکنان باکیفیتی دارد و مقابل سپاهان هم بسیار خوب بازی کرد. اما فراموش نکنید ما هم پارس جنوبی هستیم، بازیکنان پرتلاش و با انگیزه‌ای داریم که تحت نظر و حمایت فنی مهدر تارتار می‌توانند بازی خوبی مقابل قهرمان فصل پیش انجام دهند. سعی می‌کنیم ورزشگاه آزادی را دست خالی ترک نکنیم.‌ ما واقع‌گرا هستیم. می‌دانیم که پرسپولیس تیم قدرتمندی است اما بازیکنان ما هم پرتلاش هستند.


مدیرعامل پارس جنوبی در مورد اینکه احتمال دارد مهدی تارتار از تیم پارس جنوبی در نیم فصل جدا شود، گفت: خیر ما از آقای تارتار و عملکردش رضایت کامل داریم او با وجود مشکلاتی که داشتیم توانست به خوبی تیم را هدایت و رهبری کندو به کارش ادامه می دهد.

 

دیدگاه‌ها