کد خبر : 1575251 | 20 آذر 1397 ساعت 11:09 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

مقابل تیم های بزرگ بهتر بازی می کنیم

شادکام: با روحیه مضاعف به مصاف پرسپولیس می‌رویم

مهاجم پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد داوری در روز بازی با پرسپولیس عادلانه باشد.

شادکام: با روحیه مضاعف به مصاف پرسپولیس می‌رویم

محمد شادکام در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط پارس جنوبی جم قبل از دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: شرایط خیلی خوبی داریم. خودمان را برای بازی بزرگ هفته آماده می کنیم. بعد از دیدار با تراکتورسازی ریکاوری مناسبی داشتیم و حالا می خواهیم مقابل پرسپولیس نتیجه خوبی بگیریم.


وی درباره شرایط دیدار با پرسپولیس و اینکه این تیم تابه حال شکستی نداشته است، بیان کرد: در این که پرسپولیس تیم بزرگی است که هیچ کس شکی ندارد. آنها نایب قهرمان آسیا شده اند و من فکر می کنم کارمان بسیار دشوار است. با این وجود تمام تلاش مان این است که در بازی روز جمعه با دست پر زمین را ترک کنیم. شک نکنید با روحیه مضاعفی مقابل پرسپولیس به میدان می رویم و می توانیم کار بزرگی انجام دهیم.


بازیکن سرعتی و تکنیکی پارس جم ادامه داد: تیم ما همواره مقابل تیم بزرگ و مدعی عملکرد بهتری داشته است. ما یک تیم هجومی هستیم و مقابل تیم هایی که عملکرد تدافعی نداشته باشند خوب کار می کنیم. ما استقلال را بردیم، پیکان و ذوب آهن را بردیم؛ سپاهان و پدیده را هم متوقف کردیم و حالا می خواهیم مقابل پرسپولیس هم نتیجه خوبی بگیریم. خوشبختانه قرار است قبل از بازی نیز مشکلات مالی مان حل شود و با روحیه بالا به مصاف پرسپولیس برویم.


شادکام درباره اینکه کمتر در ترکیب اصلی پارس جنوبی جم قرار می گیرد، افزود: این موضوع نظر سرمربی تیم است و من به دیدگاه آقای تارتار احترام می گذارم. به عنوان بازیکن وظیفه ام این است که خوب تمرین کنم و تلاشم را برای جلب نظر سرمربی تیم به کار می گیرم. هر زمان بازی کرده ام تلاشم این بوده که بهترین عملکرد را داشته باشم و قطعا در آینده نیز این شرایط را تجربه خواهم کرد.


وی در پایان افزود: امیدوارم روز جمعه شاهد یک بازی خوب با پرسپولیس باشیم. با توجه به حواشی اخیر درباره داوری ها، امیدوارم داور مسابقه ما نیز عادلانه سوت بزند و بتوانیم یک نتیجه خوب بگیریم و هواداران مان را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها