کد خبر : 1575253 | 20 آذر 1397 ساعت 11:15 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

روز عجیب خارجی‌های استقلال

وداع یا سلام دوباره گرو و نویمایر در آزادی

مصاف روز پنجشنبه با پدیده مشهد می تواند برای دو بازیکن خارجی روزی متفاوت و سرنوشت ساز رقم بزند، روزی که با وداع زودهنگام یا سلام دوباره از سوی آنها توام خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در یکی از بازی های معوقه روز دوازدهم لیگ هجدهم عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی جدالی دشوار با پدیده لیگ از مشهد روبرو خواهد شد. جنگی تمام عیار که می تواند پایانی شیرین بر نیم فصل پرفراز و نشیب استقلالی ها رقم بزند تا آنها همچنان یکی از مدعیان باقی بمانند.


این بازی جدای از تمام حساسیت هایی که در جدول دارد برای دو بازیکن خارجی پرحرف و حدیث استقلال هم می تواند سرنوشت ساز باشد چون ممکن است وداعی زودهنگام یا سلامی دوباره از سوی الحاجی گرو و مارکوس نویمایر در پی داشته باشد. دو خرید پرسرو صدا اما ناکام تابستانی که هفته هاست همه گمانه زنی ها از کنار گذاشتن آنها از استقلال حکایت دارد.


الحاجی گرو با عنوان جانشین مامه بابا تیام به استقلال گام گذاشت اما به هیچ عنوان انتظارات را برآورده نکرد درست مثل مارکوس نویمایر که نتوانست جای خالی ستاره ازبکستانی این تیم یعنی جپاروف را پر کند. وینفرد شفر در تمام این ماه ها مدام به حمایت از این دو خرید پرداخت اما برخلاف صحبت ها در عمل کمترین فرصت را به گرو و نویمایر در ترکیب تیمش داد.

 

1362485


گرو و نویمایر بعد از غیبت در سفر به رشت که باعث شد تا گمانه زنی ها در خصوص خروج آنها از لیست استقلال اوج بگیرد دوباره به تمرینات استقلال بازگشته و اتفاقا جزو نفرات باانگیزه و شاداب تیم نیز بودند به خصوص گرو که همواره با حرکات و ژست های همیشگی توجه عکاسان را به خود جلب می کند. اما این که آنها روز پنجشنبه مقابل پدیده حضور داشته باشند یا نه؟ سئوالی است که خود وینفرد شفر پاسخش را می داند.


اگر گرو و نویمایر فرصت بازی پیدا کنند از دو زاویه می توان حضور آنها را مورد ارزیابی قرار داد. زاویه اول این که این جدال به گودبای پارتی زودهنگام آنها از اردوی استقلال تبدیل خواهد شد یا این که با تثبیت توانایی ها و حمایت های شفر سلامی دوباره از این دو بازیکن به فوتبال ایران و لیگ برتر را شاهد خواهیم بود که همه این موارد در پایان بازی با پدیده مشخص خواهد شد.

 

1362486

دیدگاه‌ها