کد خبر : 1575255 | 20 آذر 1397 ساعت 11:18 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مدیر عامل شاهین به استعفای فکری

حسین باستین، مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر نسبت به استعفای محمود فکری سرمربی این تیم واکنش نشان داد.

واکنش مدیر عامل شاهین به استعفای فکری

به گزارش"ورزش سه"، شاهین شهرداری بوشهر در آخرین بازی خود در نیم فصل نخست در خانه با نتیجه دو بر یک در برابر سرخپوشان پاکدشت شکست خورد و صدرنشینی را از دست داد.

مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در واکنش به این شکست و هم چنین استعفای محمود فکری گفت:  دوست نداشتم پس از شکست تیم این حرفها را بزنم اما اتفاقاتی افتاد تا این فینال بزرگ را از دست بدهیم. نه شخصیت من به گونه ای است که باری به هر جهت کار کنم نه شان محمود فکری اینچنین بوده و هست اما از زمانی که مسئولیت را پذیرفتم برنامه ما مشخص بود. قرار ما بر این بود که تیم برای صعود بسته شود و هنگامی که مربی قهرمان لیگ فصل گذشته را آوردیم برای همین اتفاق تیم را آماده کردیم. بروید تحقیق کنید در مورد وضعیت پرداختی ۱۰ تیم اول جدول لیگ. بالاخره بازیکنان با هم ارتباط دارند و از روش پرداختی ها خبر دارند. تیم هایی مانند گل گهر سیرجان، مس رفسنجان همان ابتدای فصل ۳۰ الی ۴۰ درصد به بازیکنان خود پول داده اند. همان ابتدای فصل دوستان به ما وعده دادند که یک و نیم میلیارد تومان به تیم تزریق خواهد شد و کار را شروع کنیم. ما هم بر اساس همین قول و قرارها با بازیکنان پیش رفتیم که این مبلغ یک و نیم میلیارد تومان را طی چهار ماه دریافت کردیم.

 

باستین ادامه داد: من همان ابتدای فصل و هنگام شروع بازی ها ۱۰درصد قرارداد بازیکنان را خودم شخصا پرداخت کردم. پولی نبود و من خودم هزینه کردم اما من یک سوال دارم آیا در سه فصل گذشته شما شنیده بودید که کی شهرداری پولی به حساب باشگاه پرداخت کرده است؟! تا یکی دو هفته پیش که قرار بود پولی به باشگاه تزریق شود اما نمی خواهم خودم را درگیر برخی موضوعات کنم. مردم همه چیز را می دانند. شاید حضور من خوشایند خیلی ها نباشد اما هدف من خدمت بود. من از خودم و خانواده ام هم گذاشتم حالا یک عده ای دوست نداشتند من را ببینند اما اخلاقی نیست باشگاه آسیب ببیند! از زمان سقوط شاهین و رفتن از لیگ برتر تا کنون چنین جمعیتی را شاهد نبودیم و این اتفاق بزرگی است.شما فکر می کنید بودجه شاهین شهرداری امسال چقدر بوده است؟ الان به ما گفته اند بودجه تیم امسال ۴ میلیارد تومان می باشد که یک و نیم میلیارد دیگر نیز برای فصل قبل هزینه شده!  مصاحبه های تک تک اعضای شورا را ببینید که عنوان کردند بودجه ۶ میلیارد تومانی مصوب شده و هیچ مشکلی نیست اما …

 

مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در پایان گفت: تا کنون در این فصل دو نیم میلیارد تومان به تیم پرداخت گردیده که سی درصد قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت شده است. بحث اصلی من و آقای فکری همین است که تیم اگر برای صعود بسته ایم باید تعهدات به موقع انجام شود. از صبح تا الان به من می گویند برو لایحه بیاور تا تصویب شود و اقدام کنیم. تیمی که ۱۶ میلیارد تومان هزینه کرده به راحتی می تواند دو بازیکن ما را جذب کند. به هر صورت من اگر ادامه بدهم با فکری ادامه می دهم. باید مشکلات حل شود وگرنه ما آبروی خودمان را از سر کوچه نیاورده ایم .امیدوارم مسئولین و شخص شهردار محترم این پروسه ورزش و شادی مردم را با آسفالت کوچه و احداث پارک و زمین مقایسه نکنند. دوست دارم به این موضوع و اهمیت ماجرا دقت کنند.

 

دیدگاه‌ها