کد خبر : 1575256 | 20 آذر 1397 ساعت 11:24 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

سومین و مهمترین نشست در باشگاه

پیکان-جلالی؛ در هاله ای از ابهام فرو رفت

درحالی که قرار بود روزشنبه شرایط مجیدجلالی و پیکان مشخص شود اما این جلسات ادامه دارد و به نظر می رسد جلسه ای که اکنون در حال برگزاری است مهم ترین آن ها باشد.

پیکان-جلالی؛ در هاله ای از ابهام فرو رفت

به گزارش" ورزش سه" شرایط پیکان تا قبل از شکست برابر نساجی آرام به نظر می رسید. البته از شکست های 4 به بعد تصمیماتی که گرفته می شد بیانگر ناآرامی هایی هم بود. کنار گذاشتن بازیکنان نشانه بزرگی بود و شاید اکنون بزرگترین مانع برسر راه ادامه همکاری مجیدجلالی و پیکان باشد.


با این وجود بعد از شکست ششم برابر نساجی ، نارضایتی طرفین و نتیجه ادامه همکاری به جلسه روزشنبه گذشته موکول شد اما انگار هنوز نتیجه نهایی به دست نیامده است.


پررنگ، کمرنگ و ...


بعد از جلسه روزشنبه سایت باشگاه پیکان خبری منتشر کرد که نشانگر تمایل طرفین به ادامه همکاری بود اما هر چه زمان گذشت این علاقه و تمایل کمرنگ و کمرنگ تر شد. بعد از جلسه شنبه و انتشار این خبر که جلالی برنامه هایش برای نیم فصل دوم را به مدیرعامل باشگاه محمود شیعی ارائه خواهد داد ، خبرهای دیگری از راه رسید. اینکه شیعی یا به بیان بهتر باشگاه از جلالی خواسته دستیاران متفاوتی را به کار بگیرد یا جلالی اصرار به کنار گذاشتن 8 بازیکن از تیم دارد خبرهایی بود که ادامه همکاری را در هاله از ابهام فرو برد.


با وجود اینکه انتظار می رفت نتایج این جلسات مشخص شده و با توجه به پالس های مثبت باشگاه جلالی حداقل تا پایان فصل روی نیمکت بنشیند اما حالا خبر می رسد که جلسه مهم دیگری در باشگاه پیکان در جریان است. جلسه ای که شاید خبرهای متفاوتی از آن بیرون بیاید هرچند هنوز هم محتمل ترین گزینه این است که آقا معلم نیم فصل دوم را نیز با گرمکن پیکان روی نیمکت آغاز کند.

دیدگاه‌ها