کد خبر : 1575304 | 20 آذر 1397 ساعت 13:30 | 64K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ صریح سولاری به اظهارات رونالدو

سانتی سولاری، سرمربی رئال در نشست خبری بازی با زسکا مسکو شرکت کرد و به سوالات پاسخ داد.

پاسخ صریح سولاری به اظهارات رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته کریستیانو رونالدو در مصاحبه با رسانه های ایتالیایی از رختکن یوونتوس به عنوان بهترین گروهی که در آن حضور داشته صحبت کرد و اینکه بازیکنان یوونتوس فروتنی بیشتری نسبت به بازیکنان رئال دارند. او به این اشاره کرد که در رئال برخی بازیکنان هستندکه خود را بزرگتر می دانند ولی در یووه چنین نیست.

اظهارات رونالدو بازخورد خوبی در اسپانیا و میان رئالی ها نداشت.

 

 

1359263

 

 

سولاری، سرمربی رئال در نشست خبری بازی با زسکا و در پاسخ به سوالی در مورد مصاحبه رونالدو گفت:« فروتنی و تواضع از خصوصیات بارز و مزیت تمام تیم های بزرگ است و بازیکنان رئال نیز بسیار بزرگ و فروتن هستند. این را بارها ثابت کرده ایم. رئال در تمام زمینه های ورزشی بالاترین ارزش ها را دارد. رونالدو برای همیشه بخشی از تاریخ باشگاه و افسانه زنده رئال است و احساسی که دارد و طرز فکرش مربوط و متعلق به خودش است. نمی توان و نباید قضاوتی در موردش داشت.»

 

مصدومان:« ما و تیم پزشکی تمام تلاش مان را می کنیم تا کمترین تعداد مصدوم را داشته باشیم ولی در طول فصل غیر ممکن است که همه بازیکنان را در هر مقطعی در دسترس داشته باشیم. مصدومیت بخشی از فوتبال است. امیدوارم مصدومان فعلی هم زودتر بهبود پیدا کنند. مهم این است که وقتی برگردند بتوانند بدون مشکل و منظم در بازی ها حضور پیدا کنند و نه اینکه خیلی زود دوباره مصدوم شوند.»

 

نیمکت نشینی های ایسکو و آسنسیو:« فکر می کنم شما رسانه ها را در روز های گذشته دنبال نکرده اید چون به تازگی پاسخ این سوال را داده ام.»

 

لالیگا یا لیگ قهرمانان:« هر دو بعلاوه کوپا دل ری و لیگ قهرمانان. تمام رقابت ها برای ما مهم هستند و باید برای فتح شان بجنگیم. بین هیچکدام نیز تمایز قائل نمی شویم.»

 

تفاوت انگیزه در لالیگا و چمپیونزلیگ:« سعی می کنیم در هر دیداری با حداکثر انگیزه وارد شویم. البته حفظ انرژی و انگیزه در تک تک بازی ها دشوار است به خصوص که فاصله زمانی بین بازی های اندک است و فرصت کافی برای ریکاوری نداریم. به این ها بازی های ملی را هم اضافه کنید ولی این چالشی است که باید در آن پیروز شویم.»

 

 

1360079

 

 

دیر حاضر شدن در تمرینات(قضیه دمبله در بارسا):« ما در این زمینه یک برنامه ای بین خودمان داریم و خصوصی نیز باقی می ماند.»

 

تعویض شدن مودریچ برابر اوئسکا:« در هر دیداری همه هر کاری که نیاز باشد برای کسب پیروزی انجام می دهند. به عنوان مربی تمام تصمیماتی که می گیرم برای منافع تیم است.»

 

آینده یورنته:« از او چه در بازی هایی که حضور داشته و چه در تمرینات، راضی هستم ولی اینکه چه اتفاقی در آینده برای او و یا بازیکنان دیگر رخ خواهد داد، اطلاعی ندارم.»

 

سبک بازی رئال:« سبک بازی ما هر چه باشد در نهایت نتایج تعیین کننده هستند. در انتهای فصل بهتر می توان به آنالیز تیم پرداخت. یک برنامه روزانه داریم و با آن پیش می رویم.»

دیدگاه‌ها