کد خبر : 1575334 | 20 آذر 1397 ساعت 15:08 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

اگر یک نفر کور می شد، چه کسی پاسخ می‌داد؛

رحمانی: بخواهیم دفاع کنیم، تیمی نمی‌تواند به ما گل بزند

بختیار رحمانی می گوید برخی صحنه هایی که در ورزشگاه نقش جهان دیده، برایش عجیب بوده است.

رحمانی: بخواهیم دفاع کنیم، تیمی نمی‌تواند به ما گل بزند

بختیار رحمانی هافبک تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد دیدار برابر پرسپولیس که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، توضیح داد: بازی خیلی سختی برای هر دو تیم بود، ولی جریان بازی طوری بود که هر دو تیم می توانستند برنده شوند. نیمه اول بهتر بازی کردیم و پرسپولیسی ها یک مقدار مالکیت بیشتری داشتند؛ بعد هم که ما گل زدیم، یک مقدار عقب نشستیم که صحنه پنالتی پیش آمد.


رحمانی در مورد پنالتی گرفته شده برای سرخپوشان افزود: چیز خاصی نمی توان در این مورد گفت؛ همه فوتبالی ها  در این خصوص صحبت کرده اند و موضع باشگاه هم در اینباره مشخص است؛ پس من حرف نزنم بهتر است.


هافبک فصل گذشته ذوب آهن در مورد عقب نشینی سپاهان پس از گلزنی در دقایق پایانی که در دو دیدار برابر پدیده و پرسپولیس دیده شد، توضیح داد: اولا بگویم که بازی با پرسپولیس پرفشار بود و ما مثل همیشه نبودیم. تیم ما بعد از گلزنی به دنبال حفظ نتیجه بود و حتی در چند صحنه می توانستیم گل دوم را هم بزنیم. هم پدیده و هم پرسپولیس تیم های خوبی هستند، که حفظ توپ بالایی دارند. بازیکنانشان همدیگر را می شناسند، ولی این چیزی از ارزشهای تیم ما کم نمی کند. چون به نظرم اگر تیم ما بخواهد دفاع کند، هیچ تیمی نمی تواند به ما گل بزند و اگر پنالتی نمی گرفتند، پرسپولیس هم نمی توانست به ما گل بزند.


بختیار رحمانی در مورد نیم فصلی که بر سپاهان گذشته و آنها توانسته اند علیرغم تعطیلات پرشماری که لیگ داشته، فرم خوب خود را حفظ کنند، بیان کرد: خوشبختانه با این همه تعطیلات با درایت کادر فنی و بازیکنان توانستیم تا اینجا خوب نتیجه بگیریم. هر چیزی که تا حالا به دست آمده همه تلاش کرده اند و حالا هم همه باید از این خوشحال باشند. سپاهان الان صدر جدول است و همه خوشحالند؛ نمی خواهم بگویم قهرمانی نیم فصل مهم نیست ولی هر بازی شرایط سخت تر می شود و کار ما تازه شروع شده.


هافبک تیم فوتبال سپاهان در ادامه با تسلیت به خانواده هواداری که جان خود را در بازگشت از نقش جهان از دست داد، حرف هایش را اینگونه خاتمه داد: واقعا جا دارد تسلیت بگویم به هواداران عزیزمان؛ این اتفاق خیلی ناراحت کننده بود. از هوادارانی هم که آمدند تشکر می کنم، ولی امیدوارم دیگر شاهد این ترقه ها نباشیم. اصلا این چیزهایی که می بینیم، واقعا افتضاح است. شاید به چشم کسی بخورد و اگر خدایی ناکرده این اتفاق دوباره تکرار شود، چه کسی می خواهد پاسخگو باشد. اصلا یک صداهایی از سمت هواداران هر دو تیم می آمد که واقعا عجیب بود. یکی از توپ جمع کن ها به سمت من آمد و دیدم که یک چشمش کاملا باد کرده؛ واقعا نمی دانم که چطور این مواد را وارد ورزشگاه می کنند ولی امیدوارم در بازی های آینده با بهتر شدن شرایط نقش جهان و رفع نواقص آن، دیگر شاهد چنین صحنه هایی نباشیم.

 

دیدگاه‌ها