کد خبر : 1575345 | 20 آذر 1397 ساعت 15:48 | 40.9K بازدید | 0 دیدگاه

فغانی: مردم از سکوت کمتر داستان می‌سازند

علیرضا فغانی داور دیدار پرسپولیس و سپاهان، موضع سکوت را در واکنش به انتقادات در پیش گرفته است.

فغانی: مردم از سکوت کمتر داستان می‌سازند

به گزارش "ورزش سه"، حساسیت دیدار سپاهان و پرسپولیس سبب شد، کمیته داوران از علیرضا فغانی یکی از بهترین داوران فوتبال جهان برای قضاوت این مسابقه استفاده کند تا احتمال حرف و حدیث ها را پس از این مسابقه حساس به پایین ترین حد ممکن برساند، ولی اشتباه فغانی روی اعلام پنالتی به سود پرسپولیس سبب شد تا انتقادات فراوانی از این داور بین المللی فوتبال کشور انجام شود.


پس از این مسابقه، بسیاری از کارشناسان بر اشتباه بودن تصمیم فغانی صحه گذاشتند ولی کمیته انضباطی در مقام دفاع از او برآمد و طی بیانیه ای اعلام کرد، تصمیمش درست بوده است.


انتقاد شدید امیرقلعه نویی وجه دیگر این ماجرا بود؛ تا جایی که طی یکی دو روز اخیر، عملکرد فغانی و واکنشی که این مربی به او داشته، رسانه های مختلف را در برگرفت.


فغانی و تیم داوری اش اما در این بین سیاست سکوت را در پیش گرفته اند؛ آنها پس از پایان بازی و علیرغم اینکه همان شب، بلیت بازگشت هوایی داشتند، ترجیح دادند با یک ون شخصی مستقیما از استادیوم نقش جهان به مقصد تهران حرکت کنند تا در مسیر خود با هواداران، بازیکنان و سرمربیان دو تیم، رو در رو نشوند.


داور رده بندی جام جهانی 2018 روسیه حالا دو روز پس از این مسابقه، اولین واکنش خود را به انتقادات نشان داده. فغانی با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود نوشته : « سکوت کن؛ فرقی نمی کند از روی رضایت باشد یا دلخوری؛ این مردم از سکوت کمتر داستان می سازند ..

 

1362590

 

 

دیدگاه‌ها