کد خبر : 1575368 | 20 آذر 1397 ساعت 17:33 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان‌های پرسپولیس دست خالی برگشتند

با حضور حمیدرضا گرشاسبی در باشگاه، کاپیتان‌های پرسپولیس نیز برای گفتگو با مدیر باشگاه در خصوص آخرین مشکلات جلسه‌ای بیش از سه ساعته با او ترتیب دادند.

کاپیتان‌های پرسپولیس دست خالی برگشتند

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا گرشاسبی که روز گذشته در محل باشگاه حاضر نشده بود، ظهر امروز در دفتر حاضر شد و دقایقی بعد نیز پذیرای کاپیتان‌های تیمش بود.


سیدجلال حسینی و حسین ماهینی در پایان تمرین امروز در محل باشگاه جلسه‌ای با مدیرعامل بلاتکلیف باشگاه برگزار کردند. در این جلسه حمیدرضا گرشاسبی با اعلام اینکه هنوز دستوری برای ادامه همکاری یا تعیین وضعیت خود دریافت نکرده به مشکلات کاپیتان‌های تیمش پاسخ داد تا آنها علیرغم این جلسه طولانی مدت در نهایت دست خالی باشگاه را ترک کنند.


کاپیتان‌های پرسپولیس با اعلام اینکه بازیکنان با توجه به شرایط سخت باشگاه در پرداخت مطالبات قدیمی هیچ واکنش و فشاری به این موضوع نداشتند و اکنون انتظار دارند، در آستانه نیم فصل باشگاه تعهدات خود را برآورده کند و در ادامه نیز در خصوص بحث نقل و انتقالات و نیاز تیم به تقویت و توجه به این موضوع به بحث پرداختند. برگزاری اردوی نیم فصل و همچنین موضوع پرداخت پاداش‌های آسیایی بخش دیگر صحبت‌های ماهینی و سیدجلال حسینی با مدیرعامل این تیم بود که البته با پاسخ روشنی از سوی گرشاسبی با توجه به بلاتکلیفی‌اش همراه نشد.


با اینحال حمیدرضا گرشاسبی این خوش بینی را به بازیکنان تیمش داد تا وزارت ورزش با توجه به شرایط حساس تیم تصمیم مناسبی در این خصوص اتخاذ کند.

دیدگاه‌ها