کد خبر : 1575414 | 20 آذر 1397 ساعت 20:03 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

پاداش نیازمند پس از دودِ نقش جهان (عکس)

پیام نیازمند با ادامه نمایش های خوبش در نهایت موفق شد، نظر مثبت کی روش برای حضور در لیست تیم ملی را جلب کند.

به گزارش "ورزش سه"، پیام نیازمند فصل گذشته با اعتماد مجید جلالی  و پیش از دیدار حساس پیکان برابر پرسپولیس جایگزین رحمان احمدی شد و با توجه به نمایش خوبی که در پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل این تیم داشت، توانست نفر اول دروازه پیکانی ها در ادامه رقابت ها شود.


نمایش های خوب نیازمند سبب شد در آن مقطع تماس هایی از سوی کادر فنی تیم ملی با او گرفته شود ولی نامی از او در لیست هایی که از سوی کی روش اعلام می شد، دیده نشد.


نیازمند در پنجره تابستانی لیگ هجدهم، اولین خرید امیرقلعه نویی لقب گرفت و برای پوشش ضعف های لیگ هفدهم سپاهان در این پست به اصفهان کوچ کرد.


14 دیدار از رقابت های لیگ برتر سپری شده و طی این مدت نیازمند بیشترین دقایق حضور در بازی را میان سپاهانی ها به نام خود ثبت کرده است؛ در جام حذفی هم این دروازه بان در سه دیدار برابر شهرداری ماهشهر، نساجی مازندران و مس کرمان در دروازه ایستاد و به خصوص دو دیدار برابر نساجی و مس نقش زیادی در رسیدن تیمش به مرحله نیمه نهایی جام حذفی داشت.

 

1362650

 

در نهایت گلر 193 سانتی متری سپاهانی ها پس از دیدار دشوار برابر پرسپولیس که با یک  نمایش خوب دیگر از او همراه شد، برای اولین مرتبه به تیم ملی دعوت شد و حالا باید در کنار امیرعابدزاده، حسین حسینی، رشید مظاهری و علیرضا بیرانوند برای قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی جهت شرکت در جام ملت های آسیا تلاش کند.

 

عکس از ایمنا

دیدگاه‌ها