کد خبر : 1575423 | 20 آذر 1397 ساعت 20:50 | 145.2K بازدید | 0 دیدگاه

با حکم وزارت ورزش

رسمی؛ ایرج عرب سرپرست پرسپولیس شد

ایرج عرب از سوی وزارت ورزش به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس انتخاب شد تا سرخ ها دهمین مدیر خود در دهه 90 را تجربه کنند.

رسمی؛ ایرج عرب سرپرست پرسپولیس شد

بعد از چند روز حرف و حدیث در خصوص آینده مدیریت باشگاه پرسپولیس، دقایقی پیش وزارت ورزش طی حکمی ایرج عرب را به عنوان سرپرست این باشگاه معرفی کرد.


به گزارش "ورزش سه"، ایرج عرب، معاون اداری مالی سابق باشگاه که طی دو روز اخیر با غیبت حمیدرضا گرشاسبی امور باشگاه را در اختیار گرفته بود، طی حکمی از سوی وزارت ورزش به عنوان سرپرست این باشگاه معرفی شد.


در حکم وزارت ورزش و با دستور مسعود سلطانی فر آمده است:


« جناب اقای ایرج عرب
با تشکر از زحمات موثر و مفید آقای حمید گرشاسبی که منجر به کسب نتایج درخشان به همراه تیم پرسپولیس شد و در اجرای قانون منع بکار گیری بازنشستگان ، بعنوان سرپرست شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس منصوب می شوید »

 

ایرج عرب پیش از حضور در باشگاه پرسپولیس در سمت معاون حراست وزارت ورزش فعالیت داشت و طی روزهای اخیر از سوی حمیدرضا گرشاسبی به شدت مورد حمایت قرار گرفته بود و از او به عنوان جانشین مناسبی برای ادامه راه مدیریت باشگاه یاد می‌شد.


حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس از روز 15 آذر با توجه به مصوبه منع بکارگیری بازنشستگان از سمت خود کنار رفته بود و طی روزهای اخیر ایرج عرب کارهای مربوط به باشگاه را انجام می‌داد. باید دید طی روزهای آینده تکلیف اعضای هیات مدیره این باشگاه که با رفتن حمیدرضا گرشاسبی، محمدرضا حاجی بیگی و ابوالفضل روغنی به دلیل قانون بازنشستگی از سمت خود کنار رفته‌اند، چه خواهد شد.

دیدگاه‌ها