کد خبر : 1575429 | 20 آذر 1397 ساعت 21:43 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

لیونل مسی باز هم قاتل انگلیسی ها می شود؟

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا، به دنبال بهبود رکورد خود در لیگ قهرمانان برابر تیم های انگلیسی در بازی امشب مقابل تاتنهام است.

لیونل مسی باز هم قاتل انگلیسی ها می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه لیونل مسی در 10 دیدار اول خود برابر رقبای انگلیسی در گلزنی ناکام بود، اما این روند در ادامه به طرز عجیبی تغییر کرده و کاپیتان بارسلونا در 19 بازی بعدی موفق شد 22 بار دروازه رقبای لیگ جزیره را باز کند تا بدین ترتیب انگلیس تبدیل به کشور مورد علاقه لیونل مسی در لیگ قهرمانان شود.

 

1362660

 

آرسنال، منچسترسیتی، منچستریونایتد، چلسی و تاتنهام تیم هایی بوده اند که در لیگ قهرمانان دروازه خود را برابر لیونل مسی باز شده دیده اند اما جالب اینجاست که مسی علیرغم 3 بازی برابر لیورپول (2 بار در لیگ قهرمانان سال 2007 و یک بازی دوستانه) هنوز برابر مرسی سایدی ها موفق به گلزنی نشده است.

 

نزدیک ترین رقیب لیونل مسی برای باز کردن دروازه تیم های انگلیسی، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی و فعلی یوونتوس است که تا به حال 12 بار موفق به گلزنی شده و کار دشواری برای رسیدن به رکورد فوق العاده لیونل مسی دارد.

 

نه گل به آرسنال، شش گل به سیتی، سه گل به چلسی، دو گل به یونایتد و یک گل به تاتنهام، کارنامه ستاره آرژانتینی در لیگ قهرمانان بوده است.

دیدگاه‌ها