کد خبر : 1575438 | 20 آذر 1397 ساعت 22:32 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: من بودم روی فوتبال سرمایه گذاری نمی کردم!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر والنسیا حاضر شد.

مورینیو: من بودم روی فوتبال سرمایه گذاری نمی کردم!


به گزارش "ورزش سه"، یونایتد صعود خود به مرحله بعد را قطعی کرده است اما در صورت ناکامی یوونتوس برابر یانگ بویز و البته پیروزی این تیم در خانه والنسیا، آنها می توانند به عنوان صدرنشین به دور بعدی صعود کنند.

 

شرایط پل پوگبا و روملو لوکاکو: "پوگبا در دیدار فردا شب برابر والنسیا در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت. من امیدوارم پوگبا نمایش خوبی برابر والنسیا ارائه داده و در بهبود شرایط تیم تاثیرگار باشد. همچنین امیدوارم هواداران به بازی پوگبا و دیگر بازیکنان حاضر در ترکیب علاقه نشان داده و آنها نیز بر جریان بازی تاثیرگذار باشند.

 

1362670

 

اخیرا با روملو لوکاکو نیز جلسه ای داشتم، البته من با همه بازیکنان صحبت می کنم و این اتفاق تنها در مورد لوکاکو رخ نمی دهد اما زمانی این جلسات برگزار می شود که ما حس می کنیم تاثیر مثبت متقابلی بر تیم خواهد داشت."

 

رویارویی با تیم مالک متمول والنسیا: "اگر من میلیونر بودم روی فوتبال سرمایه گذاری نمی کردم."

 

دیدار برابر والنسیا: "از نظر من با توجه به سبک والنسیا، این تیم لایق کسب امتیازات بیشتری بوده است اما این تیم بدشانس بوده که نسبت به موقعیت هایی که خلق کرده موفق به گلزنی نشده است. شنیده ام گوئدس از نظر فیزیکی کمی دچار مشکل شده اما به هر حال او بازیکن مهمی برای والنسیا، لالیگا و تیم ملی پرتغال محسوب می شود."

دیدگاه‌ها