کد خبر : 1575439 | 20 آذر 1397 ساعت 22:47 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض سایپا به میزبانی داماش در جام حذفی

مدیر تیم فوتبال سایپا از اعتراض این باشگاه به میزبانی داماش در مرحله نیمه نهایی جام حذفی خبر داد.

اعتراض سایپا به میزبانی داماش در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، طبق قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی که دو روز قبل انجام گرفت، شاگردان علی دایی در دیدار ماقبل فینال باید به مصاف داماش گیلانیان دسته دومی بروند و به نظر می‌رسد مسیر همواری برای راهیابی به بازی پایانی مقابل این تیم داشته باشند ولی موضوع میزبانی این دیدار موجب اعتراض نارنجی پوشان شده است.

 

علی حاتم در این باره عنوان کرد: مسؤولان سازمان لیگ در قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی عنوان کردند به دلیل اینکه داماش گیلانیان در سه بازی این رقابت‌ها مهمان بوده، مقابل ما میزبان است ولی ما هم در دو دیدار مهمان بودیم و می‌توانستیم به‌عنوان میزبان انتخاب شویم.

 

او ادامه داد: با وجود اینکه در زمان قرعه‌کشی جام حذفی اعلام شد داماش بخاطر سه مهمانی قبلی در دیدار با ما میزبان است ولی ما هرچه گشتیم در آیین نامه مسابقات حذفی چنین چیزی ندیدیم و به همین دلیل به مسؤولان سازمان لیگ اعتراض داشتیم.

 

مدیر تیم فوتبال سایپا اضافه کرد: اعتراض کتبی ما به موضوع میزبانی نیمه نهایی جام حذفی از طریق باشگاه سایپا به سازمان لیگ عنوان شده و مسؤولان نیز وعده دادند پیگیری خواهند کرد تا عدالت برقرار شود.

 

حاتم با بیان اینکه تمام تلاش ما کسب عنوان قهرمانی جام حذفی است، ابراز کرد: ما نمی‌گوییم که باید میزبان بازی نیمه نهایی جام حذفی باشیم ولی می‌خواهیم برای برقراری عدالت و برابری شرایط، برای تعیین میزبانی بین ما و داماش گیلانیان قرعه‌کشی انجام شود.

دیدگاه‌ها