کد خبر : 1575463 | 21 آذر 1397 ساعت 02:00 | 47.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از تساوی خانگی برابر تاتنهام

والورده: خوش شانسیم که سیله سن را داریم

بارسا در دیداری که برایش تشریفاتی بود، برابر تاتنهام با تساوی 1-1 متوقف شد.

والورده: خوش شانسیم که سیله سن را داریم

به گزارش "ورزش سه"، بارسا پیش از این صعودش به عنوان تیم اول را قطعی کرده بود ولی بازی برای تاتنهام اهمیت فراوانی داشت. میزبان تا دقیقه 87 با گل دمبله پیش بود که لوکاس مورا کار را به تساوی کشاند و تاتنهام با این تساوی راهی یک هشتم نهایی شد.

 

 

1362744

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« بازی اتفاقات و حوادث زیادی داشت. برابر تیمی بازی داشتیم که برای صعود می جنگید اما برای ما بازی اهمیت زیادی نداشت. البته برای پیروزی وارد زمین شدیم ولی هر چه به پایان نزدیک می شدیم، تاتنهام ریسکی تر بازی می کرد و فشار لحظه به لحظه بیشتر می شد. وقتی کنترل توپ و میدان را از دست دادیم، تاتنهام به ما ضربه زد. دوست داشتیم پیروزی را حفظ می کردیم ولی نشد.»

 

رکورد 29 بازی خانگی بدون شکست در لیگ قهرمانان:«  این نشان می دهد که بارسا در لیگ قهرمانان چه قدرتی از خود نشان داده است ولی با داشتن بازیکنانی بزرگ، رسیدن به چنین رکوردهایی آسان تر می شود.»

 

درخشش سیله سن:« یاسپر هر بار که به میدان می رود، ارزش هایش را نشان می دهد. واقعا خوش شانسیم که او را در اختیار داریم. همینطور به داشتن ترشتگن می بالیم. ما دو دروازه بان فوق العاده خوب در اختیار داریم و خیال مان از بابت شان راحت است. سیله سن از بارسا جدا می شود؟ نمی دانم. او کیفیت بالایی دارد و امیدوارم با ما بماند. از او بسیار راضی هستم.»

 

دمبله:« او با خونسردی یک سوپرگل زیبا زد ولی ما یک تیم متحد هستیم. بی انضباطی های او؟ این یک مساله داخلی است و همان جا نیز حل خواهد شد.»

 

 

دیدگاه‌ها