کد خبر : 1575487 | 21 آذر 1397 ساعت 10:29 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار به دنبال سومین برد مقابل پرسپولیس

مهدی تارتار روز جمعه برای دهمین بار به عنوان سرمربی مقابل پرسپولیس قرار می گیرد.

تارتار به دنبال سومین برد مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌سه"، پارس جنوبی جم و پرسپولیس در چارچوب رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر می روند. این مسابقه که برای هردو تیم اهمیت زیادی دارد احتمالا یکی از بازی های حساس هفته پایانی نیم فصل اول خواهد بود.


یکی از نکات قابل توجه در مسابقه روز جمعه تقابل مهدی تارتار با پرسپولیس است. سرمربی پارس جنوبی جم در دوران بازی سابقه چند سال حضور در پرسپولیس را دارد و به عنوان مربی نیز مدتی در این تیم فعالیت کرده است. تارتار که همواره خودش را پرسپولیسی دانسته بی تردید در بازی جمعه انگیزه زیادی برای موفقیت تیمش مقابل سرخپوشان دارد.


تارتار پیش از این در قامت سرمربی 9 بار مقابل پرسپولیس قرار گرفته که حاصل این مسابقات دو برد، 4 تساوی و 3 باخت بوده است. او اولین سال سرمربیگری اش در راه آهن یک بر صفر مقابل پرسپولیس بازنده شد. تارتار از هفته هشتم لیگ دهم جانشین رسول کربکندی در راه آهن شد و در هفته 22 برابر پرسپولیس به مساوی بدون گل رسید.


سرمربی کنونی پارس جنوبی لیگ دوازدهم را همراه با گهر دورود آغاز کرد؛ اما تنها 7 هفته اول را روی نیمکت این تیم نشست و در بازی برابر پرسپولیس باز هم به مساوی رسید؛ اما این بار بازی پرسپولیس و گهر یک بر یک مساوی شد. او در لیگ سیزدهم از هفته بیست و یکم سرمربی تیم گسترش فولاد شد و یک بار دیگر با پرسپولیس بازی کرد و در این بازی با نتیجه یک بر صفر برابر پرسپولیس و علی دایی به پیروزی رسید.


تارتار در لیگ چهاردهم و بعد از جدایی از گسترش فولاد از هفته هفدهم سرمربی صبا شد و در بازی رودررو با پرسپولیس باز هم به مساوی بدون گل رسید. سرمربی این فصل پارس جنوبی در لیگ پانزدهم از هفته هفتم تا هفته 21 سرمربی تیم راه‌آهن بود و در این مدت یک بار نیز مقابل پرسپولیس بازی کرد و مسابقه را با نتیجه دو بر صفر باخت.


تارتار همچنین یکبار هم با داماش گیلان پرسپولیس را شکست داد.  آن مسابقه در حالی که تا دقایق پایانی با نتیجه دو بر یک از پرسپولیس پیش بود نیمه کاره ماند و کمیته انضباطی رای به برد 3 بر صفر تیم تارتار داد.


تارتار در لیگ شانزدهم روی نیمکت پارس جنوبی جم دو بار با پرسپولیس بازی کرد. در بازی رفت که محسن فروزان ضربه پنالتی را خراب کرد، پرسپولیس در دقایق پایانی گل برتری را زد و یک بر صفر تیم تارتار را شکست داد. در بازی برگشت پارسال هم پارس جنوبی جم با هدایت تارتار تا دقایق پایانی یک بر صفر از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پیش بود، اما کمال کامیابی نیا گل تساوی را زد و این بازی با مساوی یک بر یک به پایان رسید.


حالا تارتار در دهمین مسابقه ای که مقابل پرسپولیس قرار می گیرد، امیدوار است برای سومین بار تیمش پیروز شود و بتواند روز خوبی را تجربه کند.

دیدگاه‌ها