کد خبر : 1575640 | 21 آذر 1397 ساعت 17:17 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

5 پرسپولیسی تارتار علیه تیم برانکو ایوانکوویچ

پارس جنوبی فردا در شرایطی برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت که در ترکیب این تیم، 5 بازیکن با سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس حضور دارند.

5 پرسپولیسی تارتار علیه تیم برانکو ایوانکوویچ

 

به گزارش "ورزش سه"، رحمان احمدی، محسن بنگر، محمد نوری، میثم نقی زاده و روح اللهی بازیکنانی هستند که پیش از این، سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارند. از این جمع، محمد نوری و محسن بنگر سابقه کاپیتانی این باشگاه را نیز تجربه‌ کرده‌اند.


رحمان احمدی، دروازه‌بان سابق پرسپولیس بعد از جدایی از این تیم، راهی سپاهان و بعد از آن، پیکان شد و اکنون به عنوان یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان این تیم در پارس جنوبی حاضر است. محسن بنگر نیز جزو بازیکنانی بود که در فصل پرسپولیس کهکشانی توسط محمد رویانیان به پیراهن شماره 6 پرسپولیس دست یافت. این بازیکن 38 ساله اکنون بعد از جدایی از پیکان راهی جم شده است و با پیراهن این تیم، احتمالا فردا وظیفه حراست از دروازه‌ پارس را برابر پرسپولیس بر عهده خواهد داشت.


محمد نوری نیز به عنوان یکی از گلزنان برتر باشگاه پرسپولیس، بعد از حضور در لیگ ستارگان قطر، در بازگشت به باشگاه موردعلاقه‌اش ناکام ماند و راهی تراکتورسازی و بعد از آن، پارس جنوبی شده و طی هفته‌های اخیر نیز به عنوان یکی از گلزنان موفق تیم تارتار نام خود را مطرح کرده است.


میثم نقی زاده، یکی از گمنام‌ترین بازیکنانی بود که به پیراهن پرسپولیس دست یافت؛ اما قابلیت قابل توجهی از خود به جا گذاشت. با این حال در نهایت نتوانست خود را در لیست این تیم با پیراهن شماره 18 حفظ کند. او بعد از جدایی از پرسپولیس، راهی گسترش فولاد و سپس پارس جنوبی شد.


آخرین بازیکن پرسپولیس حاضر در ترکیب پارس جنوبی نیز روح الله سیف اللهی است. یکی از عجیب‌ترین خریدهای باشگاه که از لیگ دسته اول به پیراهن این تیم رسید و هرگز نتوانست در حد انتظار ظاهر شود و در نهایت نیز پیراهن سرخ را از تن خارج کرد و راهی داماش شد. او در این تیم گیلانی فرصت بیشتری به دست آورد و توانست توانایی خود را نشان دهد و بعد از آن، پیراهن تیم‌های استقلال خوزستان، سیاه جامگان و اکنون پارس جنوبی را بر تن کرده است و اکنون یکی از گزینه‌های اصلی گلزنی در تیم حریف محسوب می‌شود.


کادرفنی پارس جنوبی نیز از بازیکنان سابق پرسپولیس شکل گرفته است؛ مهدی تارتار، هافبک سابق سرخپوشان محسوب می‌شد که سابقه 3 ساله در جمع سرخپوشان را در کارنامه دارد و مدتی کوتاه نیز به مربیگری در این تیم پرداخت و بعد از اختلاف نظر با علی دایی جدا شد. همچنین مسعود عالی پور دستیار تارتار سابقه بازی در پرسپولیس و قهرمانی با این تیم را دارد.

دیدگاه‌ها