کد خبر : 1575673 | 21 آذر 1397 ساعت 19:32 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری تبریز، شگفتی ساز بزرگ هفته دوازدهم

شکست پیکان و پیام؛ ورامین قهرمان نیم فصل شد

تیم های مدعی پیکان و پیام خراسان شکست خوردند تا شهرداری ورامین قهرمانی نیم فصل را از آن خود کند.

شکست پیکان و پیام؛ ورامین قهرمان نیم فصل شد

به گزارش "ورزش سه"، امروز هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال، با برگزاری 6 مسابقه پیگیری شد که شکست پیکان در خانه، مقابل شهرداری تبریز یک شگفتی بزرگ را رقم زد. شاگردان ترکاشوند که برای رسیدن به صدر جدول در هفته استراحت شهرداری ورامین تلاش می کردند، در خانه غافلگیر شدند.


همچنین پیام خراسان، دیگر تیمی که جزو مدعیان بالای جدول بود، در بازی مهم هفته، به شهرداری گنبد باخت تا جایگاه خود را از دست بدهد. خاتم اردکان با برد در خانه، برابر کاله آمل توانست به رده دوم جدول برسد.
با نتایج رقم خورده در بازی های امروز، شهرداری ورامین با وجود استراحت در این هفته، صدرنشینی خود در پایان نیم فصل اول را قطعی کرد. یک هفته دیگر تا پایان نیم فصل باقی مانده است که در این مدت، پیام مشهد استراحت خواهد داشت.


کاله مازندران یک – خاتم اردکان 3
خاتم اردکان بعد از بازگشت از مسابقات قهرمانی جهان، برای دومین دیدار متوالی به پیروزی رسید. اردکانی ها در سالن پیامبر اعظم شهر آمل موفق شدند با پیروزی در ست های اول، سوم و چهارم با برد از زمین خارج شوند تا به روند خوب خود در هفته های اخیر و در حضور 1500 هوادار حریف ادامه دهند.


فولاد سیرجان ایرانیان 3 – عقاب نهاجا 2
دو تیم فولاد سیرجان ایرانیان و عقاب نهاجا در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی گل گهر سیرجان به مصاف هم رفتند، دیداری که در حضور ۱۵۰۰ هوادار سیرجانی نزدیک به ۱۱۸ دقیقه به طول انجامید و در مجموع با حساب ۳ بر ۲ به سود نماینده سیرجان خاتمه یافت، بازی سخت و نفس گیری که حتی می توانست با برتری تیم عقاب نهاجا همراه شود؛ چرا که این تیم بارها در طول بازی توانست تیم میزبان را تحت فشار قرار دهد و در مجموع دو ست را نیز از آن خود کند.


پیکان تهران یک – شهرداری تبریز 3
شهرداری تبریز برنده بزرگ هفته در خانه والیبال تهران بود؛ تبریزی ها در این دیدار نمایش بسیار خوبی داشتند و توانستند تیم مدعی پیکان را شکست دهند. آنان در ست اول ضعیف عمل کردند و با شکست از زمین خارج شدند؛ اما در سه ست بعدی، برنده مسابقه بودند تا یک برد شیرین در تهران و خارج از خانه کسب کنند.


شهروند اراک 3 – سایپا یک
شهروند اراک در دیدار با تیم سایپا توانست با حمایت بیش از 1500 هوادار خود، با برتری، از زمین خارج شود. اراکی ها که در خانه همواره حریف سرسختی برای رقیبان خود هستند، در ست اول شکست خوردند؛ اما سه ست بعدی با پیروزی این تیم همراه شد تا به این ترتیب، سایپا در خارج از خانه بازنده شود.


دورنا ارومیه 2 – شهرداری ارومیه 3
ناصر شهنازی موفق شد با شهرداری ارومیه، دومین برد نیم فصل را در دیداری که پیروزی آن به سختی به دست آمد، جشن بگیرد. دورنا شروع بسیار خوبی داشت و در دو ست اول به پیروزی رسید؛ اما در ادامه مسابقه ورق به نفع شهرداری برگشت و شهرداری ارومیه در حضور 1500 تماشاگر، با پیروزی در سه ست بعدی به برتری رسید تا برنده این مسابقه باشد.


شهرداری گنبد 3 – پیام مشهد یک
گنبدی ها در دیدار خانگی برابر پیام مشهد موفق شدند برد مهمی را در خانه کسب کنند. این دیدار جذاب در ست اول با برتری شهرداری گنبد آغاز شد؛ اما پیام در ست دوم، بازی را به تساوی کشاند. گنبدی ها که حمایت بیش از 2 هزار تماشاگر را در سالن داشتند، در ست های بعدی نیز به برتری رسیدند تا به این ترتیب در خانه، تیم سوم‌جدولی پیام را شکست داده باشند.

دیدگاه‌ها