کد خبر : 1575677 | 21 آذر 1397 ساعت 20:09 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

علیپور به دنبال شکست طلسم پارس جنوبی

مهاجم پرسپولیس در فصل گذشته علیرغم دستیابی به عنوان آقای گلی در دو بازی رفت و برگشت مقابل پارس جنوبی ناکام ماند و موفق به گلزنی برابر شاگردان تارتار نشد.

علیپور به دنبال شکست طلسم پارس جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور که در این فصل نسبت به لیگ هجدهم آمار کمتری از حیث گلزنی ثبت کرده، در بازی با سپاهان زننده گل تساوی تیمش لقب گرفت تا خود را در جدول آقای گل‌های این فصل در شرایط مدعی قرار دهد، هرچند کار سختی برای تکرار موفقیت فصل گذشته‌اش پیش رو خواهد داشت.


علیپور در حال حاضر با ثبت 5 گل در 14 بازی اخیر تیمش، خود را مهیای دیدار با پارس جنوبی خواهد کرد و امیدوار است در این دیدار پایانی نیم فصل موفق به گلزنی و کم کردن فاصله خود با مدعی اصلی آقای گلی کند. نکته امیدوارکننده برای مهاجم پرسپولیس اینجاست که کی‌روش استنلی به عنوان آقای گل کنونی به دلیل اخراج در بازی قبلی از دیدار این هفته تیمش مقابل استقلال خوزستان محروم است. دیگر گلزن بالانشین جدول نیز آنتونی استوکس از تراکتورسازی است که این بازیکن نیز جدایی زودهنگامی از این تیم داشته است. مساله‌ای که در صورت موفقیت علیپور در جدال با پارس جنوبی و در استادیوم آزادی می‌تواند شانس او برای تکرار موفقیت بزرگ فصل گذشته‌اش افزایش دهد.


مهاجم شماره 70 پرسپولیس در فصل گذشته علیرغم آقای گلی در ثبت گل در دو بازی رفت و برگشت مقابل پارس جنوبی ناکام ماند و اکنون باید دید در جدال این هفته تیمش قادر به شکست این طلسم خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها