کد خبر : 1575680 | 21 آذر 1397 ساعت 20:25 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ پاسورها؛ عالیشاه، کریمی یا قاسمی‌نژاد

در هفته پایانی نیم فصل تمامی پاسورهای برتر لیگ هجدهم از شانس زیادی برای دستیابی فردی این عنوان برخودار هستند.

جنگ پاسورها؛ عالیشاه، کریمی یا قاسمی‌نژاد

به گزارش "ورزش سه"، هفته پایانی نیم فصل اول با تقابل‌های ویژه‌ای همراه خواهد بود که از جمله آن می‌توان به جنگ مدعیان برترین پاسور لیگ اشاره کرد. جایی که محمد قاسمی نژاد از پدیده، امید عالیشاه از پرسپولیس و محمد کریمی از سپاهان به دنبال این هستند تا رتبه مشترک خود را به تنهایی از آن خود کنند. این سه بازیکن اکنون با 5 پاس گل در صدر جدول قرار دارند و باید در این هفته در ترکیب تیم‌های خود برابر استقلال، پارس جنوبی و استقلال خوزستان قرار گیرند.


شاید سخت‌ترین بازی برای محمد قاسمی نژاد از پدیده مشهد باشد که باید برابر استقلال تهران و در استادیوم آزادی به دنبال بالا بردن آمار پاس گل خود باشد. خط دفاعی استقلال این روزها به بالاترین حد آمادگی خود رسیده است و این مساله کار را برای ستاره فصل پدیده سخت خواهد کرد.


امید عالیشاه نیز این روزها به خوبی در نقش گلساز ظاهر شده است و خاطرات درخشش خود در ترکیب پرسپولیس و در فصل چهاردهم را زنده کرده که در پایان به عنوان برترین پاسور دست یافت. او برابر شاگردان مهدی تارتار کار آسانتری نسبت به قاسمی نژاد پیش رو خواهد داشت و باید دید به ششمین پاس گل فصل خود دست خواهد یافت یا خیر.


محمد کریمی شاید روی کاغذ نسبت به دو رقیب دیگر خود در این عنوان شرایط راحت‌تری پیش رو داشته باشد. پدیده این فصل سپاهان در شرایطی با 5 پاس گل در صدر قرار دارد که این هفته باید به مصاف استقلال خوزستانی برود که در قعر جدول جا خوش کرده و با 20 گل خورده دومین خط دفاعی ضعیف این فصل محسوب می‌شود. شاگردان کریم بوستانی هرچند طی دو هفته اخیر نمایش قابل قبول و اعتنایی از خود به جا گذاشته‌اند با اینحال نمی‌توان شانس زیادی برای آنها مقابل سپاهان که برای دستیابی به عنوان قهرمانی نیم فصل می‌جنگدد قائل بود و محمد کریمی این شانس را خواهد داشت تا خط هجومی تیمش را در موقعیت گل قرار دهد و صعود خود به همراه تیمش را در صدر جدول لیگ برتر و پاسورهای لیگ جشن بگیرد.


باید دید در نهایت از میان قاسمی نژاد، امید عالیشاه و محمد کریمی کدام پاسور در این هفته در آمادگی مطلوب تری برای تیمش ظاهر خواهد شد و زمینه شکل گیری گل را ایجاد خواهد کرد.

دیدگاه‌ها