کد خبر : 1575704 | 21 آذر 1397 ساعت 21:54 | 58.8K بازدید | 0 دیدگاه

قانون پایستگی بر پایه جام و موفقیت

برانکو، برند غیرقابل عبور ۴ مدیر پرسپولیس

ایرج عرب، چهارمین مدیری است که برانکو در دوران حضورش در پرسپولیس می بیند.

برانکو، برند غیرقابل عبور ۴ مدیر پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، ایرج عرب حراست سابق وزارت ورزش، به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس انتخاب شد تا فعلا در غیاب حمیدرضا گرشاسبی کارهای مدیریتی باشگاه پرسپولیس را انجام دهد. البته مشخص نیست عمر مدیریت جدید سرخ ها چقدر باشد اما به هر حال او روز چهارشنبه به عنوان مدیر راهی تمرین سرخ ها شد و عکسی به یادگار با سرمربی تیم پرسپولیس نیز انداخت.

 

عرب، چهارمین مدیری است که برانکو در تیم پرسپولیس تجربه می کند. ایوانکوویچ در بهار 94 با محمدحسین نژادفلاح به پرسپولیس آمد. نژاد فلاح که عضو مجلس نیز بود، در ترکیه قرارداد یک و نیم ساله را با برانکو امضا کرد تا کار پروفسور و پرسپولیس آغاز شود. برانکو 19 فروردین به ایران آمد و اولین صحبت هایش را اینطور انجام داد: من می دانم پرسپولیس دقیقا یعنی چه. اینجا یک ارتش 30 میلیونی است که 30 میلیون سرمربی دارد.

 

نژاد فلاح که برانکو را به ایران بازگردانده بود، خیلی زود باشگاه پرسپولیس را ترک کرد و علی اکبر طاهری جای او را گرفت. طاهری و برانکو تعامل خوبی باهم داشتند و دو و نیم فصل موفق را باهم سپری کردند. طاهری قرارداد جدیدی را در میانه های لیگ پانزدهم با برانکو امضا کرد تا پروفسور برای دو فصل دیگر در پرسپولیس بماند.

 

1362985

 

قراردادی که برانکو و طاهری امضا کردند تا پایان لیگ هفدهم بود اما مدیر کوتاه قامت و پرسروصدای پرسپولیس چند ماه مانده به اتمام لیگ هفدهم برکنار شد و گرشاسبی جای او را گرفت. گرشاسبی هم پس از نشستن روی صندلی مدیریت، تصمیم به تمدید با پرافتخارترین سرمربی خارجی باشگاه گرفت؛ مربی موفق پرسپولیس بار دیگر با قرمزها به توافق رسید و طبق قرارداد جدید قرار شد تا پایان لیگ نوزدهم در پرسپولیس بماند اما عمر مدیریت گرشاسبی حتی به یک سال هم نرسید تا برانکو در آستانه چهار سالگی حضورش در پرسپولیس، چهارمین مدیر را هم بر خود ببیند.

 

1362986

 

حالا هواداران پرسپولیس بار دیگر انتظار دارند قرارداد سرمربی جدید تیمشان برای سومین بار تمدید شود. تمدید قرارداد دو ساله یا بیشتر، برانکو را می تواند به پرسابقه ترین مربی تاریخ پرسپولیس تبدیل کند چرا که حتی سلطان سرخ ها یعنی علی پروین هم نتوانسته به صورت متوالی 7 سال در پرسپولیس بماند و بدون شک برانکو شایستگی این عنوان را دارد.

 

1362987

دیدگاه‌ها