کد خبر : 1576087 | 23 آذر 1397 ساعت 14:24 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

بی‌توجهی سرمربی پرسپولیس به شیطنت‌های پشت سرش

90 دقیقه تا چالش پنجاه و هفت گانه برانکو

سرمربی پرسپولیس تنها 90 دقیقه به پایان یکساله محرومیت نقل و انتقالات فاصله دارد و اکنون تمام تمرکز خود را معطوف به جذب بازیکنانی کرده که قادرند این تیم را در تداوم موفقیت کمک کنند.

90 دقیقه تا چالش پنجاه و هفت گانه برانکو

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در یکی از پر ریسک‌ترین ماموریت‌های دوران مربیگری و فوتبالی خود علیرغم محرومیت یکساله پرسپولیس از نقل و انتقالات و جدایی ستاره‌های تاثیرگذار  ،تنها 90 دقیقه فوتبالی با پایان آن فاصله دارد. روزهای سختی که با استرس محرومیت و مصدومیت‌ها سپری شد و البته یک عنوان قهرمانی در لیگ برتر و یک حضور تاریخی در فینال آسیا برای او و تیمش به همراه داشت.


31 شهریور 96 این محرومیت به باشگاه اعلام شد و برانکو طی آن برانکو بی توجه به مشکلاتی که وجود داشت در تلاش بود تا تیمش را در مسیر موفقیت قرار دهد و همواره یک جمله در نشست‌های خبری‌اش جالب توجه بود: "ما بدون بهانه جویی برای بردهای بیشتر تلاش خواهیم کرد".

 


آنها طی این مدت موفق شدند در لیگ برتر به عنوان قهرمانی دست یابند و در عین شگفتی سازی به فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز راه یابند. برانکو طی دوران محرومیت اما دو مدیر باشگاهش را از این تیم کنار رفته دید و علی اکبر طاهری و حمیدرضا گرشاسبی نتوانستند تا پایان مسیر آنها را همراهی کنند. مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، صادق محرمی و وحید امیری نیز ستاره‌هایی بودند که جدایی‌شان می‌توانست ضربه بزرگی به تیم وارد کند اما طبق ادعای سرمربی کروات هیچ اتفاقی نتوانست آنها را ناکام بگذارد و آنها برای بردهای بیشتر و خوشحالی هواداران‌شان تلاش کردند.


امروز آخرین بازی این تیم در دوران محرومیت به انجام خواهد رسید. پرسپولیس طی این مدت 56 بازی را پشت سر گذاشته است و طی آن 31 برد، 16 تساوی و 9 باخت را تجربه کرده است. در لیگ برتر 36 بازی که 21 برد، 12 تساوی و 3 باخت در کارنامه ثبت شده و 16 بازی در لیگ قهرمانان آسیا که با 7 برد، 4 تساوی و 5 باخت همراه بوده است و در جام حذفی نیز 3 برد و یک شکست تجربه کردند.


در این مدت البته برانکو حسین ماهینی و محمد انصاری را به دلیل فشار بالای بازی‌ها و کمبود بازیکنان و اجبار در تغییر پست پیاپی از دست داد و اکنون آنها به دلیل مصدومیت طولانی مدت خانه نشین شدند و نباید از تلاش دیگر بازیکنان این تیم همچون بشار رسن، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی و شجاع خلیل زاده نیز به سادگی عبور کرد که با وجود مصدومیت‌ها برای تیم به میدان رفتند. کادرپزشکی پرسپولیس با توجه به کمبود بازیکن و افزایش مصدومیت‌ها روزهای شلوغ و پرکارترین فصول کاری خود را پشت سر گذاشتند و آنها نیز در این پروسه نقش پررنگی ایفا کردند.

 

1363441


برانکو اکنون به خان آخر رسیده است؛ 90 دقیقه تا پایان محرومیت یکساله و اکنون ذهن او پر از بازیکنانی است که می‌توانند گره‌گشای تیم باشند و کمبودها را جبران و تیم را تقویت کنند. سرمربی سرخپوشان با توجه به کمبودها خیلی از اتفاقات را در تیمش نادیده گرفت و شیطنت‌ها را به سبک خاص خود مدیریت کرد تا بتواند در این مسیر به مشکل بزرگی نخورد. پایان دیدار با پارس جنوبی اما می‌تواند انقلاب بزرگی برای سرخپوشان باشد و شاید خیلی از آنها با تغییراتی مواجه شوند.


سرمربی کروات پرسپولیس که اکنون 3 ملی‌پوش در ترکیب تیمش دارد، با حضور مهدی شیری، مهدی ترابی و سروش رفیعی تیمی قابل اعتنا و هیجان انگیزتر را خواهد داشت و نوید اتفاقات بهتری را برای هواداران این تیم خواهد داد. او اکنون بدون توجه به شیطنت‌ها حتی از سوی سرمربی تیم ملی که نامش را به عنوان رهبر قهرمان دو فصل اخیر فوتبال ایران به خاطر نیاورده و فراموش کرده، به دنبال این خواهد بود تا لیگ برتر ایران را همچنان هیجان انگیز دنبال کند و در رقابت با سرمربیان نامداری همچون وینفرد شفر، امیر قلعه نویی، یحیی گل محمدی، علیرضا منصوریان، محمد تقوی، علی دایی و ... یک هیجان بزرگ را به تماشاگران هدیه دهد.

 

دیدگاه‌ها