کد خبر : 1576088 | 23 آذر 1397 ساعت 14:30 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

عدد 13 روی سکوهای پرسپولیس؛

استقبال سرخ‌ها از آخرین روز محرومیت (عکس)

هواداران تیم پرسپولیس در فاصله 120 دقیقه تا شروع بازی خود را به ورزشگاه آزادی رسانده اند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی جم آخرین بازی سرخ ها در نیم فصل نخست خواهد بود و همچنین آخرین بازی آن ها پیش از باز شدن پنجر نقل و انتقالاتی نیز هست.

 

از این رو در روزهای اخیر هواداران تیم پرسپولیس در شبکه های اجتماعی با انتشار بیانیه های مختلف، از یکدیگر برای حضور در ورزشگاه آزادی در روز جمعه دعوت کردند که نتیجه آن به نظر می رسد حضور پرشور قرمزها در بازی با پارس باشد.

 

هم اکنون در فاصله بیش از 2 ساعت تا شروع بازی، اندک هواداران سرخ در ورزشگاه آزادی حضور دارند و منتظر شروع بازی هستند. فعلا در خیابان های اطراف ترافیک روان وجود دارد اما تا ساعاتی بعد بعید است هواداران بتوانند با سهولت وارد ورزشگاه شوند.

 

روز گذشته در بازی استقلال و پدیده تا پایان نیمه اول ورود تماشاگران ادامه داشت و اکنون نیز باتوجه به وضعیت بلیت فروشی، پارکینگ و... احتمالا هوادارانی که نزدیک شروع بازی راهی ورزشگاه شوند اندکی از مسابقه را از دست خواهند داد.

 

با این حال و به دلیل نمایش های خوب تیم برانکو در نیم فصل اول، به احتمال زیاد شاهد حضور پرتعداد قرمزها در آزادی خواهیم بود. آن ها برای حمایت از حسین ماهینی کاپیتان دوم تیمشان که با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی روبرو است، عدد 13 را روی سکوها به نمایش درخواهند آورد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها