کد خبر : 1576091 | 23 آذر 1397 ساعت 14:35 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب تراکتورسازی مقابل فولاد مشخص شد

محمد تقوی نفرات آغاز کننده بازی برای تراکتورسازی برابر فولاد خوزستان را معرفی کرد.

ترکیب تراکتورسازی مقابل فولاد مشخص شد

 

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر تیم تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۵ امروز در استادیوم یاگار امام تبریز برابر فولاد خوزستان رده یازدهمی قرار می گیرد.

 

تراکتورسازی در این مسابقه خانگی با ترکیب محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، محمدرضا مهدی‌زاده، احسان حاج‌صفی، علیرضا نقی‌زاده، مهدی مهدی‌پور، مسعود‌ شجاعی، دانیال اسماعیلی‌فر، یوکیا سوگیتا و قائم اسلامی‌خواه به مصاف فولاد خوزستان می‌رود.

 

شاگردان محمد تقوی امیدوار هستند با پیروزی برابر فولادی که برای نخستین بار افشین قطبی را روی نیمکت دارد، نیم‌فصل را با ۲۹ امتیاز و تداوم حضور در جمع مدعیان لیگ برتر به پایان ببرند و به دو امتیازی پدیده صدرنشین برسند.

 

محسن فروزان مثل تمام بازی‌های دور رفت دروازه‌بان تراکتورسازی است؛ محمد طیبی و ایمان سلیمی دو مدافع میانی این تیم هستند و محمدرضا مهدی‌زاده در سمت راست و احسان حاج‌صفی در جناح چپ خط دفاعی تراکتور به کار گرفته شدند.

 

علیرضا نقی‌زاده و مهدی مهدی‌پور دو هافبک دفاعی تراکتور مقابل فولاد خواهند بود؛ اسماعیلی‌فر و یوکیا سوگیتا، وینگرهای این تیم هستند و بین آنها مسعود شجاعی بازی می‌کند.

 

در خط حمله تراکتورسازی هم که چشم امید هواداران این تیم به گلزنی جانشین استوکس و اروین است، قائم اسلامی‌خواه به میدان می‌رود.

 

نیمکت‌نشینی اشکان دژاگه، مهم‌ترین اتفاق در ترکیب تراکتورسازی برابر فولاد است و محمدرضا آزادی نیز برخلاف پیش‌بینی‌ها جزو نیمکت‌نشینان به چشم می‌خورد.

 

 

دیدگاه‌ها