کد خبر : 1576095 | 23 آذر 1397 ساعت 14:46 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور با مهاجم نوک جدید در مقابل فولاد؛

اشکان دژاگه نیمکت نشین سوگیتا شد!

نکته جالب ترکیب تیم تراکتورسازی نیمکت نشینی اشکان دژاگه و همچنین حضور مهاجم نوکی جدید است.

اشکان دژاگه نیمکت نشین سوگیتا شد!

به گزارش "ورزش سه"، این روزها انتخاب مهاجم نوک به دغدغه اصلی سرمربی تیم تراکتورسازی تبدیل شده است. پس از جدایی استوکس و اروین، تقوی از محمدرضا آزادی در این پست استفاده کرد اما پس از ناکامی مهاجم جوان تراکتور در گلزنی، او حالا به نیمکت منتقل شده و مهاجم سابق تیم صبای قم در ترکیب تراکتور دیده می شود.

 

این تنها تغییر در ترکیب تی تی ها نسبت به بازی های قبلی نیست.  در سمت راست خط هافبک همچون بازی های قبلی دانیال اسماعیلی فر بازی می کند اما در سمت چپ امروز اشکان دژاگه زمزمه مصدومیتش شنیده می شد، به نیمکت منتقل شده است.

 

دژاگه در این فصل عملکرد بسیار خوبی در ترکیب تراکتور داشته و بدون شک مصدومیت او خبر خوبی برای هواداران تیم تراکتور نیست. البته باتوجه به تعطیلات نیم فصل، مصدومیت احتمالی این بازیکن آسیبی به تراکتور نمی زند اما برای خودش و تیم ملی می تواند مشکل ساز شود.

 

سوگیتای ژاپنی در بازی های قبلی حتی به عنوان مهاجم نوک نیز بازی کرده بود که عملکردش تحسین تقوی را به دنبال داشت و حالا باید جایگزین دژاگه باشد. همچنین نکته جالب این است که باوجود نیمکت نشینی دژاگه، بازهم پهلوان در ترکیب اصلی تقوی جایی ندارد.

 

دیدگاه‌ها