کد خبر : 1576102 | 23 آذر 1397 ساعت 15:12 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

با استرس و هیجان؛

قطبی پس از ۱۰ سال در لیگ آفتابی شد (عکس)

سرمربی جدید تیم فولاد برای اولین بار بعد از ۱۰ سال به یک بازی لیگ برتری بازگشت.

به گزارش ورزش سه، در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر تیم های تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم می‌روند.

 

 جدا از حساسیت‌هایی که معمولاً دیدار این دو تیم سرخپوش شمال و جنوب کشور با یکدیگر داشته و حتی صرفنظر از موقعیت خوب تراکتور در جدول که می خواهد با برد این دیدار به کورس صدرنشینان اضافه شود، جدال امروز دو تیم یک نکته بسیار ویژه دارد؛ افشین قطبی، سرمربی یک دهه قبل تیم پرسپولیس و همچنین آخرین سرمربی تیم ملی قبل از کارلوس کی روش، به تازگی هدایت تیم فولاد را به عهده گرفته و پس از ۷ سال دوباره به ایران آمده است.

 

قطبی کار خود را با فولاد امروز و در ورزشگاه یادگار امام تبریز به صورت رسمی آغاز می‌کند. بنابراین حضور این مرد پر انرژی در جو پرشور ورزشگاه تبریز، نخستین قاب ها را از دوره جدید مربیگری او در ایران ثبت می کند. افشین قطبی دقایقی قبل از شروع بازی وارد ورزشگاه یادگار امام شد و از سوی برخی تماشاگران تراکتور هم مورد تشویق قرار گرفت.

 

 او که فرصت چندانی برای پیاده سازی تفکراتش در فولاد نداشته، امروز می خواهد با تزریق همان روحیه و انگیزه ای که همیشه از او سراغ داشته ایم، فاکتوری مثبت در تیمش ایجاد کند تا منجر به کسب نتیجه مناسب در یکی از سخت ترین بازی های فصل بشود.

 

این اولین تقابل قطبی و تراکتورسازی در تاریخ لیگ خواهد بود، چرا که در زمان حضور این مربی روی نیمکت پرسپولیس، تراکتورسازان دسته اول فوتبال ایران حضور نداشتند و در لیگ یک بازی می کردند.

 

1363454

 

1363456

 

1363455

 

دیدگاه‌ها