کد خبر : 1576111 | 23 آذر 1397 ساعت 15:31 | 55.6K بازدید | 0 دیدگاه

غافلگیری سوگیتا با پرچم‌های پُر‌شمار ژاپن(عکس)

بازیکن ژاپنی تراکتورسازی از محبوبیت بالایی بین تماشاگران این تیم برخوردار شده است.

غافلگیری سوگیتا با پرچم‌های پُر‌شمار ژاپن(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یوکیا سوگیتا که به‌عنوان نخستین بازیکن ژاپنی تاریخ لیگ برتر ایران، امسال به تراکتورسازی تبریز اضافه شده و در 13 بازی این فصل به میدان رفته، در مسابقه امروز این تیم برابر فولاد خوزستان نیز برای نهمین بار در ترکیب ابتدایی قرار گرفته و با نظر محمدی تقوی جانشین اشکان دژاگه ملی پوش شده است.

 

1363469

 

با وجود اینکه سوگیتا هنوز موفق به گلزنی در لیگ برتر نشده، اما سبک بازی تکنیکی و پاس‌های خوب او موجب شده جایگاه ویژه‌ای در بین هواداران تراکتورسازی پیدا کند و به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل شود.

 

1363470

 

اما پس از آنکه پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به کاشیما آنتلرز ژاپن برخورد کرد، محبوبیت سوگیتا بین تماشاگران تراکتوسازی که جزو رقبای لیگ برتری پرسپولیس هستند، دو چندان شد و آنها با شور و حال بیشتری این هافبک ریز نقش تیم‌شان را تشویق می‌کردند.

 

1363471

 

در حالی که طی هفته‌های اخیر در ورزشگاه‌های مختلف ایران، پرچم کشور ژاپن دیده شده، اما هواداران تراکتورسازی آغاز کننده این کار بودند و همچنان هم به دلیل حضور یک بازیکن ژاپنی در تیم‌شان، با پرچم این کشور وارد ورزشگاه می‌شوند و امروز هم برابر فولاد آن را انجام دادند.

 

1363472

 

سوگیتا امروز بعد از آنکه برای تمرین قبل از بازی با فولاد به زمین چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز رفت، با تشویق پُر شور هواداران تراکتورسازی مواجه شد ولی اتفاقی که نظر او را بیشتر به خود جلب کرد، حضور پُر تعداد پرچم‌های ژاپن روی سکوها بود؛ پرچم‌هایی که تعدادی از آنها با رنگ‌آمیزی هواداران طراحی شده است.

 

دیدگاه‌ها