کد خبر : 1576208 | 23 آذر 1397 ساعت 19:16 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

داور ها پنالتی ها و گل های ما را نمی گیرند

علیپور: اولین هت تریکم را خراب کردند

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر در بازی با پارس دو گل زد هرچند می توانست دراین مسابقه اولین هت تریکش را با لباس پرسپولیس ثبت کند.

علیپور: اولین هت تریکم را خراب کردند

به گزارش" ورزش سه"، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با بازی جذاب پرسپولیس و پارس جنوبی در ورزشگاه آزادی پیگیری شد. این دو تیم فصل گذشته رقابت سختی را در نیم فصل اول برای صدرنشینی داشتند هرچند در نهایت پرسپولیس قهرمان شد. با این وجود پرسپولیس در بازی رفت امسال هم توانست با زدن سه گل سه امتیاز باارزش را از مهدی تارتار و شاگردانش بگیرد. علی علیپور با زدن  دو گل در این مسابقه به جمع شش گله های لیگ برتر رسید و حالا امیدوار است که در نیم فصل دوم بتواند به استنلی کی روش مهاجم برزیلی سپاهان برسد. علیپور بعد از این برد و زدن دو گل گفت:«  بازی سختی بود. پارسال با پارس جنوبی چه در آزادی چه در جم بازی سختی داشتیم اما خداراشکر سال قبل 4 امتیاز گرفتیم.


او افزود:« با این وجود می دانستیم بازی خیلی سخت است. بچه ها به خوبی  می دانستند در چه شرایطی پا به میدان می گذارند و نکات و برنامه های  کادرفنی را به خوبی انجام دادند.»


مهاجم پرسپولیس در این بازی یک گل دیگر هم زد تا اولین هت تریکش را برای پرسپولیس رقم بزند اما داور این صحنه را خطا گرفت. علیپور در این رابطه گفت:« داورها که به ما لطف دارند، هم  پنالتی ها را نمی گیرند و هم گل های مارا خطا می گیرند. من در آن صحنه مثل صحنه های عادی بازی های اروپایی بدن گذاشتم و همه دیدند هیچ خطایی رخ نداده است اما متاسفانه اولین هت تریکم را خراب کردند.»

دیدگاه‌ها