کد خبر : 1576209 | 23 آذر 1397 ساعت 19:17 | 63.9K بازدید | 0 دیدگاه

کابوس پنجره برایمان گران تمام شد؛

سیدجلال: خوشحالیم همه تیم‌ها را دوست کرده‌ایم!

سیدجلال حسینی معتقد است مهدی رحمتی کاپیتان استقلال نباید در مورد تیم پرسپولیس صحبت می کرد.

سیدجلال: خوشحالیم همه تیم‌ها را دوست کرده‌ایم!

به گزارش "ورزش سه"، زنده از میکسدزون ورزشگاه آزادی سیدجلال حسینی کاپیتان سرخپوشان پس از کسب پیروزی 3 بر 1 برابر تیم پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران گفت: تبریک می گویم به آقای تارتار؛ با اینکه برخی از بازیکنان این تیم جدا شده اند، تیم خوبی دارند. خدا را شکر بچه ها تلاش کردند و سه امتیاز مهم گرفتیم.


سیدجلال در پاسخ به این سوال که خوشبختانه دیگر کابوس پنجره بسته تمام شده، توضیح داد: متاسفانه این کابوس با مصدومیت محمد انصاری، حسین ماهینی و خستگی بچه ها تمام شد ولی خب خدا را شکر می کنیم. متاسفانه تا یک ماه گذشته تکلیفمان روشن نبود و مسئولان باشگاه، نتوانستند کارهای اداری را درست انجام بدهند؛ الان تیم ها بازیکن می گیرند و دوباره تقویت می شوند. ما چهار بازیکن گرفتیم ولی باز هم نیاز به تقویت داریم.


حسینی در مورد بازگشت طارمی، احمدزاده و سایر بازیکنانی که در مورد آن ها صحبت می شود، توضیح داد: این ها بازیکنان خوبی هستند ولی من به عنوان بازیکن باید کارم را انجام دهم و آقای برانکو باید در این خصوص تصمیم بگیرد.


کاپیتان پرسپولیس در پایان به صحبت های مهدی رحمتی واکنش نشان داد و اینگونه صحبت کرد: خیلی ناراحت شدم و هوادارانمان هم ناراحت شدند. من همیشه در مورد مشکلات تیم صحبت کردم ولی هیچ وقت در مورد تیم حریف صحبت نکردم. مهدی نباید اینگونه صحبت می کرد ولی ما از یک بابت خیلی خوشحالیم که الان همه تیم ها با هم دوست شده اند و در کنار هم هستند بر علیه پرسپولیس. به مهدی هم می گویم، که ما اگر قرار باشد صحبت کنیم، می شود صحبت کرد ولی متاسفانه حرف هایی که زده شد، اصلا درست نیست.

 

دیدگاه‌ها