کد خبر : 1576275 | 23 آذر 1397 ساعت 23:48 | 116.1K بازدید | 0 دیدگاه

پایکوبی عجیب سیدجلال و بیرانوند بعد از گل سوم

پس از این که شوت امید عالیشاه به تور دروازه رحمان احمدی نشست، عناصر دفاعی پرسپولیس به شکلی همه جانبه به پایکوبی پرداختند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ نمایش خوبی برابر پارس جنوبی داشتند و به خصوص در آغاز نیمه دوم، حملات طوفانی را انجام دادند و موفق شدند دو بار دروازه رحمان احمدی را باز کنند.

 

گل دوم سرخ ها که در دقیقه ۵۶ به ثمر رسید به نوعی کار پارس جنوبی را تمام و پیروزی پرسپولیس را قطعی کرد. بردی که برای پرسپولیس اهمیت ویژه ای داشت و بازیکنان این تیم هم به خوبی بر ارزش این برد واقف بودند.

 

سیدجلال حسینی و علیرضا بیرانوند از جمله بازیکنان پرسپولیسی بودند که خوشحالی بسیار زیادی پس از گل سوم انجام دادند. بعد از این که شوت عالیشاه بر تور دروازه احمدی نشست، بیرانوند جلوتر از حسینی به آسمان پرید و شادی خود را نشان داد. پایکوبی کاپیتان و دروازه بان قرمزها که چند ثانیه به طول انجامید، شباهت بسیار زیادی به هوادارانی داشت که روی سکوها مشغول خوشحالی بودند و توجه تماشاگران را نیز جلب کرد.

 

البته حدود ۴۰ دقیقه پس از گل عالیشاه، در شرایطی که سیدجلال و بیرانوند ۹۰ دقیقه بی اشتباه را سپری کرده بودند، سیامک نعمتی مرتکب پنالتی شد تا خط دفاعی پرسپولیس نتواند کلین شیت کند.

 

1363617

 

1363616

دیدگاه‌ها