کد خبر : 1576448 | 24 آذر 1397 ساعت 16:05 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

دمبله و آمار استثنایی در بازی های خارج از خانه

به نظر می رسد که با درخشش دمبله، کار کوتینیو برای بازگشت به ترکیب ثابت بارسلونا دشوار شده باشد.

دمبله و آمار استثنایی در بازی های خارج از خانه

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله اگر مشکلاتی مثل خواب ماندن و غیبت غیرموجه در تمرین برایش پیش نیاید، فردا مقابل لوانته در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت. او که در یک ماه گذشته با مسائل انضباطی دست و پنجه نرم کرده و البته با گل های حساسش نیز ثابت کرده چه بازیکن با ارزشی است، امید بیشتری برای فیکس بازی کردن مقابل لوانته نسبت به کوتینیو دارد به خصوص که بدانیم دمبله بیشتر گل هایش را در زمین حریفان به ثمر رسانده است.

او در لالیگا شش گل به ثمر رسانده که پنج تای آنها در زمین حریفان بوده است. گل هایی بعضا سه امتیازی که ارزش بالایی برای بارسا داشته اند.

 

 

1360143

 

 

گل او در زمین رایووایکانو در دقیقه 88 که کار را به تساوی کشاند و زمینه ای برای گل سوم این تیم شد، گل تساوی دقیقه 89 او در ورزشگاه اتلتیکو، گلش در زمین وایادولید که منجر به پیروزی بارسا شد و نیز گلی که در آنوئتا به سوسیداد زد و بارسا را به برتری رساند، نشان می دهد که اعتماد به ستاره فرانسوی در بازی های دور از خانه بی دلیل نیست.

 

در یکی دو هفته اخیر گل های او به اسپانیول و تاتنهام نیز دیدنی و تاثیرگذار بوده است. دمبله در 346 دقیقه حضورش در همه بازی های خارج از خانه بارسا زننده هفت گل بوده است یعنی متوسط هر 69 دقیقه یک گل که یک آمار استثنایی محسوب می شود.

 

 

دیدگاه‌ها