کد خبر : 1576457 | 24 آذر 1397 ساعت 16:27 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش اسپالتی به شایعه اخراج از اینتر

سرمربی اینتر تاکید کرد که ترسی از اخراج شدن ندارد و با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

واکنش اسپالتی به شایعه اخراج از اینتر

به گزارش "ورزش سه"، حذف اینتر از لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا انتقادهای از سرمربی این تیم به گوش برسد و احتمال اخراج او وجود داشته باشد. اسپالتی در این باره تاکید کرد که همواره تحت فشار بوده است و ترسی از اخراج ندارد.

 

 

1362757

 

 

سرمربی اینتر در نشست خبری بازی با اودینزه گفت‌:« من همواره تحت فشار بوده‌ام و ترس از اخراج شدن ندارم. حتی اگر از مرحله گروهی هم صعود می‌کردیم بازهم تحت فشار بودم. شایعات من را اذیت و ناراحت نمی‌کند، چرا که به آنها عادت کرده‌ام. شاید اگر از من حمایت می‌شد نگران می‌شدم چرا که اگر کسی به شما کمک کند در همان وقت خواهد گفت که شما به تنهایی نمی‌توانید کار خود را پیش ببرید و  این یعنی این که ناتوان هستید و من چنین چیزی را دوست ندارم.

 هدایت تیمی را بر عهده گرفتم که 13 بازی پیاپی تن به شکست داده بود. خوشحال می‌شوم که از من حمایت شود اما حمایت شدن هم بیشتر از این که مثبت باشد منفی است. نباید یک مربی خیال راحت داشته باشد.»

 

سرمربی اینتر در پایان گفت‌:« به جای حمایت از من از بازیکنان حمایت شود. آنها به حمایت و ستایش بیشتری نیاز دارند. حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا باعث می‌شود تا تلاش بیشتری در ادامه فصل از خود نشان دهیم. همه از حذف شدن از لیگ قهرمانان احساس ناامیدی دارند اما به راه خود ادامه می‌دهیم.»

دیدگاه‌ها