کد خبر : 1576467 | 24 آذر 1397 ساعت 16:48 | 156.7K بازدید | 0 دیدگاه

جهانبخش بازی با چلسی را از دست داد

وضعیت مبهم ستاره ایرانی برای جام ملت‌ها

ملی پوش ایرانی برایتون به دلیل آسیب دیدگی نمی‌تواند تیمش را دیدار حساس مقابل چلسی همراهی کند.

وضعیت مبهم ستاره ایرانی برای جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش پس از نمایش فوق‌العاده‌ای که در آلکمار هلند داشت و آقای گل لیگ اردیویسه هلند شد، به برایتون انگلیس پیوست ولی در فصل ۱۹-۲۰۱۸ نتوانست نمایش قبلی خود را تکرار کند و در هر مسابقه‌ای که در ترکیب قرار می‌گرفت، عملکرد قابل توجهی ارائه نمی‌داد تا در نهایت نیمکت‌نشین شود.

 

ستاره ملی پوش فوتبال ایران در شروع فصل جدید حضور تعویضی برابر واتفورد داشت ولی بعد از آن مقابل منچستر یونایتد نیمکت‌نشین بود، اما از هفته سوم مجددا به‌عنوان یار جانشین در دیدار با لیورپول به میدان رفت و یک مسابقه بعد در جام اتحادیه انگلیس در ترکیب قرار گرفت و حضور کامل برابر ساوتهمپتون داشت.

 

جهانبخش بعد از آن، در چهار مسابقه متوالی برابر فولام، ساوتهمپتون، تاتنهام و منچستر سیتی نیز به‌عنوان یار تعویضی وارد زمین شد ولی در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس به ترکیب برایتون رسید و ۷۱ دقیقه مقابل وستهم بازی کرد.

 

ستاره ایرانی برایتون پس از دیدار وستهم و همچنین گلزنی در مسابقه تدارکاتی تیم ملی برابر بولیوی، در سه هفته متوالی لیگ جزیره نیز مقابل نیوکاسل، ولورهمپتون و اورتون حضور ثابت داشت ولی آسیب دیدگی بدموقع موجب شد تا بعد از آن در پنج بازی برابر تیم‌های کاردیف، لستر سیتی، هادرسفیلد، کریستال پالاس و برنلی غائب باشد.

 

1351370

 

جهانبخش که در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده دیدار هفته یازدهم برابر اورتون پس از برخورد با یری مینا، مدافع حریف و سابق بارسلونا از ناحیه کشاله ران پای راست مصدوم شد، پس از پنج مسابقه مصدومیت، قرار بود از دیدار هفته هفدهم برابر چلسی به ترکیب برگردد که آسیب دیدگی جدید این اجازه را به او نخواهد داد.

 

برایتون از ساعت ۱۷ فردا یکشنبه در استادیوم خانگی فالمر به مصاف چلسی خواهد رفت و قرار بود جهانبخش در این مسابقه حضور داشته باشد ولی مصدومیت دوباره از ناحیه کشاله ران پای راست در تمرین امروز برایتون که آخرین جلسه‌ی تمرینی قبل از دیدار با چلسی بود، موجب شد تا این بازی مهم را از دست بدهد.

 

جهانبخش با اعلام این خبر در پیامی نوشت: «بعضی اوقات تو زندگی حرفه‌ای اتفاقاتی رخ میدهد که هم سخت است و هم غیر قابل قبول و فشار روانی بسیار زیادی رو به همراه دارد، متاسفانه امروز مصدومیت قبلی من تشدید شد و بازی فردا را که هفته‌ها منتظر بودم از دست می‌دهم، تمام تلاشم را می‌کنم تا محکم‌تر از قبل برگردم. دعا کنید.»

 

اما این مصدومیت نه تنها جهانبخش را از دیدارهای حساس برایتون در لیگ برتر انگلیس دور کرده، حتی موجب شده وضعیت مبهمی برای حضور در جام ملت‌های آسیا و همراهی تیم ملی ایران داشته باشد.

 

طبق اعلام قبلی کارلوس کی‌روش، قرار است دو روز دیگر لیست نهایی تیم ملی ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا اعلام شود ولی آسیب دیدگی علیرضا جهانبخش که شدت آن مشخص نیست، شاید موجب شود تا این ستاره شاغل در لیگ برتر انگلیس از فهرست تیم ملی کنار برود.

دیدگاه‌ها