کد خبر : 1576471 | 24 آذر 1397 ساعت 17:52 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی 3-1 اورتون

پیروزی شیرین سیتی بر اورتون با درخشش ژسوس

منچسترسیتی با دبل ژسوس و تک گل استرلینگ موفق شد اورتون را شکست داده و موقتا به صدر جدول برگردد.

پیروزی شیرین سیتی بر اورتون با درخشش ژسوس

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس، سیتی، تیم دوم جدول، میزبانی از اورتون رده هفتمی را بر عهده داشت. سیتی هفته گذشته با شکست برابر چلسی صدر جدول را به لیورپول واگذار کرده بود و برای بازی با اورتون انگیزه های بالایی داشت. یک پیروزی می توانست سیتیزن ها را موقتا به صدر جدول برگرداند.

 

 

1363843

 

 

سیتی بازی را بهتر شروع کرد و کنترل میدان را در اختیار گرفت اما بازی در یک ربع ابتدایی صحنه خاصی نداشت.

اولین موقعیت جدی مسابقه را اورتون در دقیقه 15 خلق کرد. ارسال توپ از چپ توسط دینیه درون محوطه جریمه به ریچارلیسون رسدی اما او که در بهترین موقعیت برای گلزنی قرار گرفته بود، ضربه بغل پای خود را به آسمان زد تا فرصت پیش افتادن از سیتی از دست برود.

 

 

1363842

 

 

5 دقیقه بعد سیتی روی یک ضربه کاشته ابتدا توسط محرز و سپس دلف، فرصت گلزنی داشت که توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 21 کین توپ را به اشتباه درون دروازه خودی(اورتون) جای دهد که پیکفورد با کف دست توپ را راهی کرنر کرد.

 

 

1363841

 

 

سیتی دقیقه 22 مزد برتری خود را گرفت و توسط ژسوس به گل رسید.

مینا، مدافع اورتون توپ را از جلوی دروازه خودی دور کرد. توپ در نزدیکی میانه زمین به فرناندینیو رسید و او در بیرون محوطه جریمه سانه را صاحب توپ کرد. پاس عمقی سانه به ژسوس، ستاره برزیلی را در موقعیت تک به تک با پیکفورد قرار داد و او هم با پای چپ توپ را به زیبایی درون دروازه جای داد.

 

سیتی پس از گل نیز تیم برتر میدان بود و دقیقه 40 تا آستانه زدن گل دوم هم پیش رفت اما شوت محرز از شش قدم توسط پیکفورد برگشت داده شد. دو دقیقه بعد ژسوس موفق به گلزنی شد اما کمک داور به درستی پرچمش را به نشانه آفساید بالا برد.

در نهایت این نیمه با برتری 1-0 سیتی به اتمام رسید.

 

 

1363844

 

 

سیتی پنج دقیقه پس از شروع نیمه دوم به گلی دیگر دست یافت. ارسال دقیق سانه از چپ با ضربه سر زیبای ژسوس از چند متری دروازه همراه شد تا سیتی 2-0 پیش بیفتد.

 

پس از گل دوم سیتی بازی آرام تر شد و میزبان به اداره بازی پرداخت اما اورتون دقیقه 65 توانست فاصله را به یک گل کاهش دهد.

 

 

1363846

 

 

سانتر دینیه از چپ را کالورت لوین با ضربه سر به سمت دروازه سیتی روانه کرد و توپ پس از برخورد به سر دلف به گل تبدیل شد.

 

4 دقیقه بعد سیتی به گل سوم رسید تا بار دیگر حاشیه امنیت به این تیم برگردد. فرناندینیو از چپ توپی را روی دروازه ارسال کرد و استرلینگ بدون هیچ مزاحمی از شش قدم با ضربه سر دروازه اورتون را باز کرد.

 

 

1363845

 

 

دو دقیقه بعد ریچارلیسون فرصت داشت تا بازهم فاصله را به یک گل کاهش دهد اما شوت محکم او از بیرون محوطه جریمه با اختلافی اندکی راهی اوت شد. کمی بعد وولکات توپ خوبی را در دهانه دروازه از دست داد و ضربه اش را به آسمان زد.

دقیقه 74 کوین دی بروین پس از هفته ها دوری از مسابقات وارد میدان شد.

 

در دقایق باقیمانده سیتی به خوبی بازی را اداره کرد و موقعیت خاصی به اورتون نداد تا با کسب این سه امتیاز، بار دیگر و حداقل تا قبل از بازی لیورپول-یونایتد به صدر جدول برگردد.

دیدگاه‌ها