کد خبر : 1576502 | 24 آذر 1397 ساعت 19:05 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

چرا نتوانیم مدعی بشویم؟

زبیدی: شانسی؟ کاملا تاکتیکی تراکتور را بردیم

هافبک تهاجمی تیم فولاد پس از پیروزی تیمش برابر تراکتورسازی اظهار داشت که سرخپوشان اهواز در نیم فصل دوم مدعی لیگ خواهند شد.

زبیدی: شانسی؟ کاملا تاکتیکی تراکتور را بردیم

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار جذاب تیم های تراکتورسازی و فولاد که با برتری شاگردان افشین قطبی به پایان رسید، مهدی زبیدی ستاره میدان بود. او با یک پاس گل و گرفتن یک پنالتی نقش بسیار مهمی در شکل گرفتن اولین پیروزی قطبی در اولین حضورش روی نیمکت فولاد داشت.

 

این هافبک تهاجمی فولاد در گفت و گو با ورزش سه پیرامون بازی دیروز اظهار داشت: بازی بسیار خوب ولی سختی بود. با تلاش بچه ها و بعد از دو هفته ای که خیلی خوب با آقای قطبی تمرین کرده بودیم، توانستیم سه امتیاز را بگیریم. اصلا هم این سه امتیاز شانسی نبود و ما کاملا تاکتیکی تراکتور را شکست دادیم. به خوبی آنها را آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعفشان را می شناختیم.

 

او درباره جو ورزشگاه یادگار امام نیز گفت: آنجا بازی خیلی سخت است و هواداران هم ورزشگاه را پر کرده بودند که کار را برای ما سخت می کرد. اما ما بازیکنان باتجربه ای داریم که سال های اخیر زیاد بازی کرده بودند و همین مسئله کمک کرد به خوبی از زیر فشار خارج شویم.

وی در مورد اینکه تیم های قطبی همیشه بازی ها را خوب شروع می کرده اند، افزود: بله این برنامه ما بود که حمله کنیم و از وسط ببندیم. تاکتیک ما اینطور بود که خدا را شکر نتیجه هم داد.

 

زبیدی درباره کار با افشین قطبی اظهار داشت: کار کردن با او خیلی خوب و ساده است چون که چیز سختی از بازیکن نمی خواهد. فقط به ما می گوید که راحت بازی کنید و تا رسیدن به دروازه حریف هم هیچ کار عجیبی نیاز نیست بکنید. او تاکید می کند که فوتبال را برای خودمان سخت نکنیم. ما همین کار را انجام دادیم و با ضدحمله گل اول را زدیم. در نیمه دوم هم تا قبل از اینکه به خودشان بیایند، پنالتی گرفتیم و گل دوم را زدیم.

هافبک فولاد در مورد اینکه بردن یک مدعی انتظارات را از فولاد بالا می برد، گفت: تراکتور تیم خوب و پر مهره ای است ولی ما هم فولاد هستیم و بازیکنان خوبی داریم.  همه اینجا خوب هستند اما از نظر روحی روانی ضعیف بودیم که با آمدن آقای قطبی همه چیز عوض شده و انگیزه پیدا کرده ایم. چرا نتوانیم مدعی شویم؟ الان پارس جنوبی 2 امتیاز از ما بیشتر دارد و یک رتبه بالا تر از ما است. اتفاقا بازی بعدی ما با این تیم است و می توانیم با غلبه بر آنها جایشان را در رده ششم بگیریم. در ادامه هم می توانیم بالاتر برویم و برای سهمیه بجنگیم. همچنین در نیم فصل دوم چند بازی با مدعیان در زمین خودمان داریم که تعیین کننده است.

دیدگاه‌ها