کد خبر : 1576506 | 24 آذر 1397 ساعت 19:13 | 71K بازدید | 0 دیدگاه

مظفری: داور سپاهان و استقلال خوزستان بی‌دقت بود

نوید مظفری کارشناس داوری در مورد دو صحنه سرنوشت ساز دیدار سپاهان و استقلال خوزستان نظر خود را ارائه داده است.

مظفری: داور سپاهان و استقلال خوزستان بی‌دقت بود

نوید مظفری پیشکسوت داوری فوتبال کشور در مورد دیدار دو تیم سپاهان و استقلال خوزستان با "ورزش سه" گفتگو کرد. او در مورد دو صحنه مشکوک بازی صحبت کرده است و در مورد صحنه منجر به گل سپاهان می گوید: ما نمی دانیم که در آن صحنه داور سوت زده است یا نه؛ این را واقعا نمی دانیم هر چند گزارشگر می گوید سوت نزده ولی نمی توانیم به این صحبت استناد کنیم. وقتی دیوار چیده می شود باید داور سوت بزند. چیزی که بی دقتی داور را نشان می دهد، این بود که دروازه بان حریف شرایط خوبی نداشت.


وی ادامه می دهد: موقعی که خطا می شود، حق تیم حریف است که اگر می خواهد سریع بازی کند؛ مگر اینکه به داور بگوید فاصله را رعایت کنند و دیگر نمی توانند هر وقت خواستند بازی را شروع کنند. داور در این صحنه گذشته از اینکه نمی دانیم سوت زده یا خیر، دقت لازم را نداشته و دروازه بان سمت دیگری ایستاده.


مظفری در پاسخ به اینکه صحنه های مشابهی در صفحات مجازی از گلزنی تیم های اروپایی در حال دست به دست شدن است، تاکید کرد: مشکل ما این است که می رویم صحنه گیر می آوریم. در اروپا هم اشتباه می کنند و باید ببینیم قانون چه می گوید.


مظفری در خصوص پنالتی گرفته شده برای استقلال خوزستان هم گفت: در این صحنه بازیکن زرد پایش روی بازیکن آبی می گذارد و پنالتی صحیح است ولی قطعا پنالتی باید تکرار شود، چون بازیکن آبی زودتر حرکت کرده و اینقدر هم زود حرکت می کند که قابل چشم پوشی نیست.

دیدگاه‌ها