کد خبر : 1576538 | 24 آذر 1397 ساعت 20:59 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: دمبله یکی از بهترین بازیکنان جهان است

ارنستو والورده، سرمربی اسپانیایی بارسلونا، مدعی شد تیمش قصد دارد انتقام شکست فصل قبل برابر لوانته را بگیرد.

والورده: دمبله یکی از بهترین بازیکنان جهان است


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا برای حفظ صدرنشینی خود نیاز به پیروزی در خانه لوانته دارد و والورده ضمن تمجید از این تیم اذعان داشت آنها همانند فصل قبل تیمی باکیفیت هستند.

 

لوانته و دیدار این هفته در لالیگا: "لوانته تیمی با هویت مشخص بوده که در این فصل عملکرد خوبی داشته و نتایج مناسبی گرفته است. آنها فصل قبل نیز بسیار آماده بودند و ما در برابر لوانته متحمل مشکلات فراوانی شدیم زیرا آنها تنها رقیبی بودند که موفق به شکست ما شدند.

 

1361399

 

انگیزه دادن به تیم در این شرایط کار دشواری نیست زیرا ما برابر یک تیم قدرتمند بازی خواهیم کرد. شاید این یک بازی مانند دربی هفته قبل باشد اما ما می دانیم که فصل گذشته اینجا چه اتفاقی افتاد و آن شکست باید به عنوان یک انگیزه برای ما باشد."

 

شرایط دمبله و کوتینیو: "من همیشه دمبله را یکی از بهترین بازیکن های جهان می دانم و در مورد کوتینیو نیز چنین حسی دارم. بازگشت دمبله با دو گل همراه بود و من امیدوارم او در هفته های آتی نیز اینگونه ظاهر شود."

 

شرایط خط دفاعی: "بازگشت اومتیتی خبر خوبی برای ما خواهد بود و این یعنی ما تا پایان فصل چهار مدافع میانی داریم که البته سه تای آنها چپ پا هستند. در مورد دانستن شرایط اومتیتی به زمان نیاز داریم اما ما بارسلونا هستیم و باید تیمی باشیم که قادر به نشان دادن عکس العمل به شرایط است."

دیدگاه‌ها