کد خبر : 1576649 | 25 آذر 1397 ساعت 12:13 | 74.8K بازدید | 0 دیدگاه

علی علیپور بلیت دوبی را نگرفت؟

چهار سهمیه پرسپولیس در جام‌ملتها

تمرین امروز پرسپولیس با غیبت احمد نوراللهی و علیرضا بیرانوند در حال پیگیری است و این در حالی است که آقای گل فصل گذشته سرخ‌ها در شهید کاظمی حضور یافته است.

چهار سهمیه پرسپولیس در جام‌ملتها

به گزارش “ورزش سه”، طبق اعلام کارلوس کی‌روش قرار است لیست بازیکنان تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا به زودی مشخص شود و گمانه زنی در خصوص این لیست و نفرات منتخب سرمربی پرتغالی برای حضور در امارات افزایش یافته است.


با این حال تمرین امروز پرسپولیس به نظر می‌رسد لیست نفرات ملی‌پوش این تیم را مشخص کرده است؛ علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی در تمرین امروز غایب هستند و گفته می‌شود با اجازه از برانکو ایوانکوویچ برای همراهی تیم ملی و حضور در لیست نهایی کارلوس کی‌روش در تمرین امروز غایب هستند. این در حالی است که طبق لیست اعلامی ابتدایی و آماده‌باش تیم ملی، سرخپوشان سه سهمیه (علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، احمد نوراللهی و علی علیپور) را در جمع شاگردان کارلوس کی‌روش می‌دیدند.


در تمرین امروز اما علی علیپور حضور یافته و در کنار دیگر بازیکنان آیتم‌های مدنظر کادرفنی را پشت سر می‌گذارد.


آقای گل فوتبال ایران در لیگ برتر فصل هفدهم طی هفته‌های اخیر نیز عملکرد مثبتی از خود به جا گذاشته و برترین گلزن ایرانی این فصل نیز محسوب می‌شود و در آخرین بازی نیم فصل و برابر پارس جنوبی نیز با دبل خود ضمن کمک به سرخپوشان برای دستیابی به پیروزی ارزشمند، آمادگی خود را نیز به رخ کشید.


با این حال با توجه به ترافیک شدید خط حمله تیم ملی به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش ترجیح داده این بازیکن را در سفر به امارات برای جام ملت‌های ۲۰۱۹ در لیست خود قرار ندهد. اما در نهایت باید منتظر اعلام رسمی لیست تیم ملی از سوی کارلوس کی‌روش ماند.


پرسپولیس در حال حاضر در جام ملت‌ها احتمالا با حضور مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی در لیست تیم ملی ایران و بشار رسن در لیست تیم عراق چهار سهمیه به خود اختصاص دهد.


مهدی ترابی جوان که در جام جهانی هم حضور داشت، حالا احتمالا یکی از عناصر اصلی تیم کارلوس کی‌روش در جام ملت ها خواهد بود.

دیدگاه‌ها