کد خبر : 1576687 | 25 آذر 1397 ساعت 14:04 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو مهدوی کیا را به ضیافت بزرگان سرخ دعوت کرد

جدال پرسپولیس با پیشکسوتانش؛ محض کری

حضور ستاره فوتبال ایران و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال پرسپولیس در تمرین این تیم باعث شد شور و نشاط خاصی در تمرین سرخ ها به وجود بیاید.

جدال پرسپولیس با پیشکسوتانش؛ محض کری

 

به گزارش" ورزش سه" مهدی مهدوی کیا ستاره محبوب پرسپولیسی ها است. او با وجود سال ها حضور در تیم هامبورگ اما همیشه به پرسپولیس وفادار بوده و امروز با وجود آنکه در آخرین سال حضورش در این تیم مورد بی مهری مسئولان باشگاه و کادرفنی قرار گرفت اما در نهایت بازی ها فوق العاده و شخصیتش باعث شد که حتی آخرین فصل حضور به واسطه پاس های استثنایی اش به خصوص در دربی 74 که با ورودش به زمین پرسپولیس توانست بازی را با پاس هایش برگرداند ، نیز فصلی به یادماندنی شود. هنوز هم برای بسیاری از هواداران این باشگاه صحنه خداحافظی مهدی مهدوی کیا یکی از تلخ ترین صحنه ها است در حالی که او می توانست در همان فینال بازهم در نقش ستاره ای بزرگ برای پرسپولیس جام بیاورد. او حتی با وجود این نامهربانی ها همیشه یک پرسپولیسی متعصب ماند و حقیقت این است که جایگاه مهدوی کیا در میان هواداران و باشگاه جایگاهی خدشه ناپذیر و رفیع است.

 


پاسخ به برانکو و کی روش


کارلوس کی روش چند روز قبل در بیانیه ای اسامی برخی از چهره های سرشناس فوتبال ایران را به عنوان افرادی شجاع آورد و نام مهدی مهدوی کیا هم در آن بود اما مهدوی کیا که مثل بسیاری دیگر این پست کی روش را کنایه ای به برانکو سرمربی و علی کریمی بازیکن سابق پرسپولیس تعبیر کرده بود ضمن انتشار پست های حمایتی از این دو، امروز به محل تمرین پرسپولیس رفت. او در تمرین امروز با برانکو و بازیکنان پرسپولیس دیدار کرد هرچند اسماعیل حلالی مربی تیم امید پرسپولیس هم در این تمرین حضور داشت. نکته جالب این دیدار این که بعد از جام ملت های سال 2000 و در برنامه نود ، که اسماعیل حلالی روی خط برنامه آمده بود حرف هایی زد که با پاسخ مهدوی کیا همراه بود اما بعد از گذشت هجده سال این دو بازیکن قدیمی تیم ملی و پرسپولیس در کنار هم روی نیمکت ذخیره ها نشسته و گپ زدند.

 


بازی جالب با پیشکسوتان


مهدوی کیا در تمرین با استقبال بسیار خوب برانکو و دستیارانش و بازیکنان مواجه شد. برانکو در همان ابتدا با مهدوی کیا بسیار برخورد شوخ و شیرینی داشت. در بخشی از صحبت هایش برانکو از مهدوی کیا خواست که بیشتر در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کند. برانکو همچنین به مهدوی کیا گفت:« پنجشنبه آقا کریم( باقری) یک بازی با پیشکسوتان پرسپولیس هماهنگ کرده، تو هم حتما باش می خواهیم بازی کنیم و کری بخوانیم.»


برانکو همچنین درباره شرایط حال حاضر مهدوی کیا در هامبورگ پرسید و او گفت:« بله الان با تیم دوم هامبورگ هستم.»

 


آشتی کنان مهدی و اسماعیل


اسماعیل حلالی و مهدی مهدوی کیا در زمان بازی های جام ملت های آسیا 2000 با هم همتیمی بوده و مهدوی کیا هم از حرف های حلالی عصبانی شده بود. با این حال این دو بعد از مدت ها همدیگر را در تمرین دیدند و تصاویر این دیدار خیلی جذاب و نکات جالبی داشت. اسماعیل حلالی با همان احساسات و سادگی خاصش مهدوی کیا را در آغوش گرفت و حتی با یک حرکت جالب و معصومانه با دست غباری که روی شانه مهدوی کیا بود را تکاند. مهدوی کیا از او درباره حضورش درتیم امید پرسپولیس پرسید و حلالی هم در پاسخش گفت:« آتو رو که نمی بینیم... حالت رو از ادموند (احتمالا بزیک) می پرسیم.»

 


میهمان ویژه


برانکو ایوانکوویچ مصاحبه امروزش به خاطر حضور مهدی مهدوی کیا لغو کرد و در پاسخ آن ها گفت:« امروز میهمان ویژه داریم.» البته که سرمربی پرسپولیس با وجود حضور مهدوی کیا اما کماکان از مسئولان باشگاه پیگیر مساله نقل و انتقالات بود.

 

 

دیدگاه‌ها