کد خبر : 1576690 | 25 آذر 1397 ساعت 13:32 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

یکی از بازیکنان یونایتد مدعی شد:

مورینیو 90 درصد رختکنش را از دست داده است

یکی از بازیکنان تیم رزرو منچستریونایتد مدعی شد که ژوزه مورینیو، 90 درصد بازیکنانش را از دست داده و در بدترین وضعیت قرار دارد.

مورینیو 90 درصد رختکنش را از دست داده است

به گزارش "ورزش سه"، آقای خاص از ابتدای فصل با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرده و شرایط خاصی را متحمل شده است. او پس از تساوی 2-2 مقابل ساوتهمپتون، پل پوگبا را یک ویروس دانسته بود که در رختکن تیمش سرایت  کرده است. با این حال، یکی از بازیکنانی که به مورینیو وفادار است، مدعی شده که نود درصد بازیکنان تیم، دیگر به مربی وفادار نیستند.

 

 

1360932

 

 

 این در حالیست که منچستریونایتد، امروز دیدار حساسی مقابل لیورپول پیش رو دارد. یکی از اعضای کادر فنی نیز در این رابطه گفته بود:" بعد از اینکه مورینیو از تیم برود، من مدت ها اینجا خواهم ماند."

 

ژرژ مندس، ایجنت مورینیو  در ابتدای ماه میلادی بیانیه ای منتشر کرد و طی آن تاکید کرد که ژوزه مورینیو به هیچ وجه قصد جدایی از یونایتد را ندارد و از حضور در این تیم خوشحال است. ولی گفته می‌شود سرمربی 55 ساله از اینکه اد وودوارد ، مدیر اجرایی باشگاه در جریان دیدار مقابل والنسیا در چمپیونزلیگ غایب بوده، ناراحت است. او برای یک موضوع مربوط به باشگاه راهی  آمریکا شده است و گفته می‌شود که او برنامه مشخصی برای جدایی مورینیو از باشگاه دارد.

 

 

1358955

 

 

طبق ادعای برخی نشریات، پاتریس اورا احتمالا جانشین مورینیو خواهد شد و جای او را روی نیمکت الدترافورد پرخواهد کرد.

دیدگاه‌ها